دانلود رایگان ترجمه کتاب inside reading 4

  • از

دانلود ترجمه کامل کتاب inside reading 4

شامل کتاب اینساید ریدینگ 4

نویسنده: کنت ریچموند

مترجم:آلا بحرانی و اسما بحرانی

دانلود کتاب

 

 

 

 

 

 

قبل از این که بخوانید
این سوالات را بخوانید. پاسخ های خود را در یک گروه کوچک ؟ ؟
؟ ؟
“” ؟
: : دانستن این که محققان یک درمان واحد را کشف کرده اند که فواید زیادی دارد شگفت زده می-شوند. این درمان باعث بهبود حافظه، افزایش تمرکز، تقویت سیستم ایمنی و کاهش تصادفات می شود. آیا آن قدر خوب به نظر می رسد که باورکردنی نیست؟ حتی بهتر هم می شود. این درمان حتی برای افرادی که بیمه درمانی ندارند کاملا رایگان است. هم چنین inside readingجانبی ندارد. در نهایت، اکثر مردم درمان را بسیار لذت بخش می دانند. آیا آن را امتحان می کنید؟
شما احتمالا این کار را می کنید. برای اکثر افراد، این درمان شامل 60 تا 90 دقیقه خواب اضافی در هر شب است. هم رایگان و هم کتاب برای سال‌ها بر این باورند که آمریکایی‌ها یکی از مهم‌ترین مشکلات سلامت عمومی یعنی دانلود مزمن را نادیده گرفته‌اند. یعنی تعداد کمی از آمریکایی ها در هر شب به طور منظم 8 ساعت یا بیش تر می خوابند. عواقب کمبود خواب مزمن می تواند واقعاً فاجعه بار باشد. آزمایش‌های آزمایشگاهی شواهدی را ارائه می‌کنند که نشان می‌دهد ناتوانی در خواب کافی به طور چشمگیری حافظه و تمرکز را مختل می‌کند. سطح هورمون های استرس را افزایش می دهد و متابولیسم طبیعی بدن را مختل می کند. تحقیقات خارج از آزمایشگاه بیش تر نشان می دهد که محرومیت طولانی مدت از خواب منجر به آسیب پذیری بیش تر در برابر تصادفات وسایل نقلیه موتوری می شود.

 

دانلود رایگان ترجمه کتاب inside reading 4

دانلود رایگان ترجمه کتاب inside reading 4

تحقیقات نشان می‌دهد که دانلود رایگان ترجمه کتاب inside reading 4 از افراد دارای «بدهی خواب» سنگینی هستند که ناشی از هفته‌ها، ماه‌ها یا حتی سال‌ها خواب ناکافی است. در آزمایشات مربوط به بدهی خواب، محققان به داوطلبان سالم پول می دهند تا حداقل 14 ساعت در روز به مدت یک هفته یا بیش تر در رختخواب بمانند. اکثر افرادی که این فرصت را دارند حدود 12 ساعت در روز برای چندین روز، گاهی اوقات بیش تر، می خوابند. سپس آن ها 9-7 ساعت هر شب می-خوابند. همان طور که ویلیام inside reading بیان می کند، “این بدان معناست که میلیون ها نفر از ما، به دلیل مقداری از بدهی خواب که حتی از داشتن آن بی خبر هستیم، زندگی کم تر از حد مطلوبی را تجربه می کنیم و در سطحی کم تر از حد مطلوب عمل می کنیم.”
اما آیا داشتن بدهی خواب واقعاً مضر است؟ آزمایش‌های دقیق روان‌شناس دیوید دانلود و دیگران نشان می‌دهد که پاسخ مثبت است. inside reading و همکارانش داوطلبان جوان سالمی را استخدام می کنند که به طور مداوم به مدت 10 تا 20 روز در آزمایشگاه خواب inside reading زندگی می کنند. کتاب به طور تصادفی آن ها را به دریافت مقادیر و الگوهای مختلف خواب در طول زمان اختصاص می دهد. او دسترسی به محرک هایی مانند کافئین را کنترل می کند و مدام بر میزان خواب آن ها نظارت می کند. دینگز دریافته است که افرادی که کم تر از 8 ساعت در شب می خوابند، نقص های شناختی و فیزیولوژیکی آشکاری دارند. این نقایص شامل اختلالات حافظه، کاهش توانایی در تصمیم گیری و کاهش چشمگیر توجه است. با ادامه کم خوابی، این کمبودها بدتر می شوند. ناتوانی مداوم در خواب کافی معادل بیولوژیکی خرج کردن مداوم پول، بیش تر از درآمدتان است. چرت زدن می تواند به کاهش بدهی خواب کمک کند، اما حفظ الگوهای خواب ثابت و قابل پیش بینی فواید طولانی مدتی نیز دارد. در حالی که چرت زدن عملکرد شناختی را پس از دوره‌های محرومیت از خواب بهبود می‌بخشد، برای ترمیم خلق منفی ناشی از کتاب کار چندانی انجام نمی‌دهد.
بسیاری از مردم استدلال می کنند که با خواب بسیار کمی خوب می شوند. با این حال، تحقیقات نشان می‌دهد که تعداد کمی از مردم می‌توانند با کمتر از ۸ ساعت خواب در شب عملکرد خوبی داشته باشند. رایگان ترجمه می زند که در مدت طولانی، شاید از هر هزار نفر یک نفر بتواند با 6 ساعت خواب یا کم تر در شب به طور موثر عمل کند. بسیاری از افراد مبتلا به بدهی مزمن خواب در نهایت در طول روز چرت می زنند یا بعد از ظهر با خواب آلودگی مبارزه می کنند. علاوه بر این، افرادی که به طور مزمن نمی توانند به اندازه کافی بخوابند، ممکن است زندگی خود را کوتاه کنند. کمبود خواب بر سیستم ایمنی بدن تأثیر می گذارد و حتی ممکن است منجر به بیماری و پیری زودرس شود. بدتر از این، اکثر افرادی که کم خواب هستند حتی متوجه این موضوع نمی شوند. اگر در طول جلسات طولانی یا رانندگی طولانی خواب‌آلود می‌شوید، به احتمال زیاد به طور مزمن دچار کمبود خواب هستید.

 

 

دانلود رایگان ترجمه کتاب inside reading 4

اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه تخمین می زند که رانندگی با خواب آلودگی یا خستگی منجر به بیش از 100000 تصادف خودرو در سال می شود. حتی اختلالات کوچک در خواب می تواند به ایمنی و عملکرد آسیب برساند . در یک مطالعه سراسری بین سال‌های 1986 و 1995، استنلی کورن، روان‌شناس، تأثیرات یک ساعت خواب از دست رفته را که بسیاری از آمریکایی‌ها هنگام شروع ساعت تابستانی تجربه می‌کنند، بررسی کرد. نتیجه؟ افزایش 17 درصدی مرگ و میر ناشی از رانندگی در روزهای دوشنبه پس از تغییر ساعت (در مقایسه با دوشنبه های قبل). روانشناسانی مانند گرگوری دانلود نیز یافته های مشابهی را مشاهده کرده اند. آن ها به طور خاص بر تلفات ناشی از ترافیک ناشی از مصرف الکل تمرکز کردند و مشاهده کردند در هفته پس از تغییر به ساعت تابستانی، این میزان افزایش می یابد. تخمین عوارض کمبود خواب بر سلامت، شادی و بهره کتاب افراد دشوارتر است. اما بر اساس گزارش بنیاد ملی خواب، کاهش سالانه بهره وری کارگران به دلیل بی خوابی حدود 8 میلیارد و 500 میلیون نفر است.
کاربرد عملی
با توجه به پیامدهای چشمگیر سلامت عمومی ناشی از محرومیت از خواب و الگوهای خواب ناسالم، بنیاد ملی خواب (NSF) هفته ملی آگاهی از خواب را تأسیس کرد. با همکاری سازمان‌های همکار، این رویداد هر ساله در هفته‌ای که مردم ساعت‌های خود را برای تابستان به جلو تنظیم می‌کنند، تبلیغ می‌شود. در سال 2003، NSF گزارش داد که حدود 600 مرکز خواب در آمریکای شمالی از فعالیت های آموزشی در جوامع محلی در طول هفته ملی آگاهی از خواب حمایت می کنند. در حال حاضر بسیاری از ایالت های ایالات متحده به رانندگان نه تنها در مورد خطرات رانندگی در حالت مستی بلکه در مورد خطرات “رانندگی در حالت خواب آلودگی” آموزش می دهند.
درک مطلب
با توجه به اطلاعات مندرج در ریدینگ 2، هر عبارت را به صورت T(درست) یا F(غلط) علامت گذاری کنید. از فرهنگ لغت خود برای بررسی معنای کلمات جدید استفاده کنید.
1. در آزمایش رایگان ، افراد، بیش از 14 ساعت در روز در رختخواب ماندند.
2. تحقیقات نشان می دهد که اکثر افراد به بیش از ۷ تا ۹ ساعت خواب نیاز دارند.
3. این فرد نادری است که می تواند با کمتر از 6 ساعت خواب در شب به طور موثر عمل کند.
4. اگر ما به طور جدی از خواب محروم هستیم، چرت زدن ممکن است به ما کمک کند شفاف تر فکر کنیم.
5. کم خوابی نه تنها بر توانایی شناختی افراد بلکه بر خلق و خویشان نیز تأثیر می گذارد.
6 تقویت سیستم ایمنی یکی از مزایای کم خوابی است.
7. مطالعات نشان داده است که افراد در زمان کم خوابی بیش تر می نوشند.
8 کم خوابی بر اقتصاد ایالات متحده تأثیر می گذارد.
استراتژی خواندن: جداسازی علل و پیامدها
ریدینگ 2 از فواید و پیامدهای اسم استفاده می کند تا نشان دهد که inside reading به تأثیرات مثبت و منفی عادات خواب نگاه می کند.
حفظ الگوهای خواب ثابت و قابل پیش بینی مزایای بلندمدتی دارد. عواقب این کم خوابی مزمن می تواند واقعاً فاجعه بار باشد،
نویسندگان همچنین می توانند از افعال برای بحث مستقیم تر در مورد تأثیرات و توصیف تأثیرات مثبت یا منفی خاص استفاده کنند. برای مثال افعال فعالیت الف را مطالعه کنید.

الف. ریدینگ 2 اثرات دو حالت را مورد بحث قرار می دهد – خواب کافی و محرومیت مزمن از خواب. بدون اشاره به ریدینگ، عبارات AS (اثرات خواب کافی) یا CD (اثرات محرومیت مزمن) را علامت بزنید. سپس، ریدینگ را مرور کنید تا پاسخ های خود را بررسی کنید.

ب. جاهای خالی را با lead to (منجر به) به یا show (نشان دادن) پر کنید.
1. کم خوابی مزمن می تواند دانلود نقص های شناختی و فیزیولوژیکی برجسته شود.
2. افرادی که کم تر از 8 ساعت در شب می خوابند حساسیت بیش تری نسبت به تصادفات وسایل نقلیه موتوری
3. افرادی که خواب کافی دارند عملکرد شناختی بهتری
4. نداشتن خواب کافی می تواند کتاب کمبود چشمگیر در توجه باشد.
5. خواب کافی رایگان به بهبود حافظه می شود.
6. طبق آزمایشات آزمایشگاهی، افرادی که کم خواب هستند افزایش سطح هورمون های استرس
ج. با مراجعه به جداول ریدینگ و ادامه، پاراگراف مختصری بنویسید که خطرات کم خوابی را به طور خلاصه بیان می کند.

فرهنگ لغت زبان آموز معمولاً دارای اطلاعاتی است که در یک فرهنگ لغت معمولی یافت نمی شود. به عنوان مثال، کلمات evidence (شواهد)، research (تحقیق) و study (مطالعه) را جستجو کنید. علامت [U] و [C] را در تعاریف پیدا کنید. این ها کد فرهنگ دانلود برای اسامی قابل شمارش یا غیرقابل شمارش هستند.
اسم های قابل شمارش می توانند جمع باشند (می توان آن ها را شمارش کرد). اسم های غیر قابل شمارش نمی توانند جمع باشند (نمی توان آن ها را شمارش کرد). کلمات evidence (شواهد)، و inside reading (تحقیق) غیر قابل شمارش هستند. آن ها نمی توانند جمع باشند و قابل شمارش نیستند.
تحقیقات نشان می دهد که بسیاری از مردم دارای “بدهی خواب” سنگین هستند.
اسم study (مطالعه)، مانند بسیاری از اسم ها، در یک معنا قابل شمارش و در معنای دیگر غیر شمارش است.
مطالعات نشان می دهد که بسیاری از مردم دارای یک “بدهی خواب” سنگین هستند.
تأثیر محرومیت از خواب بر ایمنی بزرگراه ها مستحق مطالعه بیش تری است.

 

دانلود ترجمه کتاب inside reading 4

دانلود ترجمه کتاب inside reading 4

 

الف. این اطلاعات را در مورد کم خوابی بخوانید. برای هر اسمی که زیر آن خط کشیده شده دور C (قابل شمارش) یا U (غیر قابل شمارش) خط بکشید.
بنیاد ملی خواب اطلاعاتی (C/U) در مورد پیامدهای سلامتی (C/U) محرومیت از خواب ارائه می دهد. این پیشنهادات عملی (C / U) در مورد چگونگی خواب بیش تر و توصیه (C / U) در مورد نحوه استفاده از مزایایی (C / U) که خواب فراهم می کند ارائه می دهد. این سازمان بر این باور است که دانش بیش تر (C/U) و درک (C/U) خواب و اختلالات خواب باعث افزایش سلامت عمومی (C/U) و inside reading(C/U) خواهد شد. برای این منظور، مطالعه (C / U) خواب و اختلالات خواب را ترویج می کند.
کلمه normal – به معنای “معمول، همان طور که انتظار می رود، معمولی” – می تواند یک اسم یا صفت باشد.
در این جا چند عبارت مفید وجود دارد:
بازگشت به حالت عادی
بازگشت به حالت عادی
زیر/بالاتر از حالت نرمال رفتار عادی
شرایط عادی
توسعه طبیعی

 

 

دانلود جواب کتاب inside reading 4

 

ب. این شرح یک جنایت را بخوانید. سپس، سؤالات بعدی را در یک گروه کوچک مطرح کنید.
تنها کارمند یک مغازه لباس فروشی کوچک ادعا کرد که یک سارق مسلح تمام پول نقد را در حالی که صاحب آن در حال انجام کاری در بیرون بود، دزدیده است. چند دقیقه قبل از بازگشت صاحب، شاهدی که در کافه ای نزدیک نشسته بود، متوجه مرد جوانی با کت آبی شد که از مغازه خارج شد و آرام اما به سرعت دور شد. شاهد گفت که او عادی رفتار می کرد و هیچ چیز قابل توجهی در ظاهر او وجود نداشت.
پلیس سپس از کارمند بازجویی کرد و دانلود رایگان ترجمه کتاب inside reading 4 اظهارات را جمع آوری کرد:
• داشتم آینه های نزدیک رختکن را تمیز می کردم که سارق از پشت مرا گرفت.
• چاقو داشت. می خواستم جیغ بزنم، اما او تمام مدت دستش را روی دهانم گذاشته بود.
• به من گفت پول را از صندوق بردارم و به او بدهم.
• پول را به او دادم. آن را در یک کیسه پلاستیکی گذاشت و در ژاکتش فرو کرد.
• او مرا هل داد و قبل از این که بتوانم او را خوب ببینم بیرون دوید.
• صورت مظنون هرگز رو به من نبود. فکر کنم خیلی قد بلند بود.
• نمی توانستم بگویم مظنون چه رنگی کت پوشیده است.
• می دانم ژاکت آبی نبود.
• من به پلیس زنگ نزدم چون می خواستم منتظر مالک باشم.
1. آیا اظهارات کارمند را از نظر منطقی با یکدیگر منطبق می دانید یا متناقض هستند؟
2. آیا چیز غیرعادی یا غیر طبیعی در رفتار کارمند وجود دارد؟
3. آیا اظهارات کارمند با گفته های شاهد مطابقت دارد؟
4. به نظر شما مرد ژاکت آبی مرتکب جرم شده است؟ چرا و چرا نه؟
ج. جاهای خالی را با یک کلمه واژگان مورد نظر از کادر پر کنید. در صورت لزوم از شکل جمع استفاده کنید.

1. دانلود نشان می دهند که انجام چند کار تنها در شرایط محدودی موفق است.
2. این جزوه متعددی را برای افرادی که مشکل خواب دارند پیشنهاد می کند.
3. در آزمایش، از اشخاص مورد آزمایش خواسته شد را دنبال کنند که به گونه ای گیج کننده و سخت برای پیگیری طراحی شده بود.
4. یک خوب این است که قبل از خواب از مصرف کافئین خودداری کنید.
5. اگر یک نادرست در زمان نامناسبی نفوذ کند، انجام چند کار می تواند منجر به خطا شود.
6. نشان می دهد که ترجمه می تواند تکمیل کارهایی که نیاز به تمرکز دارند را به تاخیر بیندازد.
7.کمی وجود دارد که کتاب منجر به بهره وری بیش تر شود، مگر این که کارها معمولی باشند و از کانال های ورودی مختلف استفاده کنند.
8.اخیر در مورد کارایی رایگان تردیدهایی ایجاد کرده است
9. روانشناسان در حال حاضر نسبت به 15 سال پیش، دانلود بیش تری نسبت فرآیند تغییر کارها دارند
10. در برخی زمینه ها، دانلود قطعاً می تواند دانلود منفی داشته باشد.
د. فعل identify به معنای نام گذاری یا تشخیص چیزی است. همذات پنداری با کسی به این معنی است که شما احساسات، افکار یا ارزش های او را درک می کنید. فیلمسازان از مخاطبانشان می خواهند که با شخصیت های روی پرده همذات پنداری کنند. به نظر شما همذات پنداری با کدام یک از این شخصیت ها برای مردم آسان است؟ یک علامت تیک (inside reading) در کنار آن ها قرار دهید.
1. یک پسر مزرعه‌دار سرکش که حوصله کمک به عمه و عمویش را ندارد که می‌خواهد با فضاپیما پرواز کند.
2. یک قاچاقچی که برای هر طرفی در جنگ کار می کند، حقوق خوبی به او می دهد
3. مادر مجردی که از قبض هایش عقب مانده است
4. یک بچه دبیرستانی بی دست و پا که عاشق دختری می شود که با او صحبت نمی کند
5. یک راننده تاکسی که بدون هیچ دلیلی گروگان گرفته می شود
6. یک جفت مرد جذاب که یواشکی وارد مراسم عروسی می شوند تا از زنان سوء استفاده کنند
7. یک زن موفق 32 ساله که خواهان خانواده است اما برای داشتن وقت برای قرار ملاقات خیلی سخت کار می-کند.
8. مجرمان حرفه ای که می خواهند چیزی گران قیمت و بسیار محافظت شده را بدزدند.
در یک گروه کوچک، در مورد انتخاب های خود بحث کنید. چرا شناسایی این شخصیت ها آسان است؟ چرا بقیه نیستند؟ چه اتفاقی باید در داستان بیفتد تا مخاطب با او همذات پنداری کند؟
جدول الگوی جمله
کلمه مورد نظر الگو جمله نمونه
استوار، نامتناقض برای سازگاری با چیزی تحقیقات او در مورد خواب با سایر مطالعات مطابقت دارد.
مشهود تا مشخص شود که inside reading اکنون مشخص شده است که رایگان محدودیت هایی دارد.
شواهد و مدارک شواهدی وجود دارد که …
شواهد نشان می دهد که …. شواهد کمی وجود دارد که نشان دهد رایگان کارآمدتر است.
شواهد نشان می دهد که کتاب می تواند ناکارآمد باشد.
نیاز داشتن نیاز به چیزی
ملزم به انجام کاری
نیاز به چیزی برای انجام کاری بیش تر بزرگسالان به هشت ساعت یا بیش تر خواب نیاز دارند.
آن ها باید چندین کار را همزمان انجام دهند.
رئیس از ما می خواهد که چندین کار را همزمان انجام دهیم.
سود برای بهره مندی از چیزی بیش تر بزرگسالان می توانند بیش تر بخوابند.
مفید مفید بودن برای انجام کاری خوابیدن مفید است.
ه. با یک همکلاسی کار کنید، از این کلمات برای ساختن یک جمله استفاده کنید. برای الگوهای جملات به جدول بالا مراجعه کنید.
1. آشکار / مداوم / مفید
این مطالعه ادعا می کند که قرار گرفتن مداوم در معرض خشونت تلویزیونی برای رشد کودک مفید نیست.
2. بهره بردن از / روانی
3. همخوانی داشتن، سازگار بودن / تحقیق
4. مورد نیاز / نگهداری
5. شواهد / منفی
6. مشهود بودن / مفید بودن

 

پاسخنامه کتاب inside reading 4

پاسخنامه کتاب inside reading 4

 

جدول کلمات هم نشین
فعل صفت اسم فعل
استخراج کردن، به دست آوردن، دریافت کردن، به دست آوردن، فراهم کردن، ارائه کردن کوتاه مدت، بلند مدت، اساسی، واقعی فواید
فراهم کردن، استناد کردن، جمع آوری کردن، جستجو کردن قوی، مستقیم، غیر مستقیم، متقاعد کننده، قانع کننده شواهدی که …
شواهد برای چیزی
شواهد علیه چیزی
inside reading شواهد و مدارک
پژوهش نشان دادن، نشان می-دهد، آشکار می کند، تایید می کند، نشان می دهد که
منفی اثر، نگرش، خلق و خو، پاسخ، نظر، پیامد
ملاقات کرن، ارضا کردن، برآورده کردن، رعایت کردن، تحمیل، چشم پوشی کردن، استراحت کردن سختگیرانه، خواستار، اجباری، اساسی، حداقلی الزامات (برای چیزی یا به منظور انجام کاری)

 

 

دانلود راهنمای کتاب inside reading 4

 

کتاب کلمات مورد نظر
به دقت فکر کنید که تا چه اندازه هر کلمه مورد نظر را در این بخش می شناسید. سپس آن را در ستون مربوطه در نمودار بنویسید. هنگامی که این بخش را به پایان رساندید به برگردید و مجددا دانش خود را از کلمات مورد نظر ارزیابی کنید.
من با اطمینان از این کلمه چه در دانلود رایگان ترجمه کتاب inside reading 4 کردن و چه در نوشتن استفاده می کنم. من با اطمینان از این کلمه در صحبت کردن یا نوشتن استفاده می کنم. من سعی کردم از کلمه استفاده کنم، اما مطمئن نیستم که آن را درست استفاده کنم. وقتی کلمه را در یک جمله می بینم یا می شنوم می فهمم. من این کلمه را دیده ام اما معنی آن را مطمئن نیستم. من قبلاً کلمه را ندیده بودم.

 

 

 

ریدینگ 1
قبل از ریدینگ بخوانید
این سوالات را بخوانید. پاسخ های خود را در یک گروه کوچک مورد بحث قرار دهید.
1. ۲۰ فیلم برتری که جزو محبوب کتاب فیلم های تمام دوران هستند، جدیدترین جلوه های ویژه را به نمایش گذاشتند. آیا جلوه های ویژه، مهم
2. آیا شما inside reading برای تماشای فیلم به تئاتر می روید یا آن ها را در خانه از طریق DVD یا تلویزیون می-بینید؟ چرا؟ اگر شما بدانید که فیلم، جلوه های ویژه بسیاری دارد، به احتمال زیاد دوست دارید که آن را در تئاتر ببینید؟
3. فیلم ها برای جذب مشتری جهت افزایش علاقه آن ها برای تماشای فیلم، اغلب از تبلیغات یا ترفند های تبلیغاتی استفاده می کنند. برخی ترفند هایی که در تبلیغ فیلم ها استفاده شده اند، چه هستند؟

به کلمات بیش تری نیاز خواهید داشت
باجه فروش بلیط: مکانی در تئاتر که در آن بلیط فروخته می شود. این اصطلاح اغلب با مقدار پولی که از یک فیلم به دست می آید مرتبط است.
شکست خوردن: موفق نشدن(فعل)، چیزی که به طور کامل شکست می خورد(اسم)
تازگی: جدید و متفاوت

 

 

استراتژی خواندن: حاشیه نویسی و ترجمه
در بخش ۱، شما شرح مختصری را به صورت یادداشت برداری درباره اطلاعات ریدینگ تمرین کردید. دو روش سریع تر برای یادداشت برداری شامل نوشتن مستقیم بر روی صفحه کتاب است(البته این تنها در صورتی که کتاب مال شما باشد، امکان پذیر است. شما نباید این کار را با کتاب های کتابخانه یا سایر کتاب-هایی که متعلق به شما نیستند، انجام دهید).
حاشیه نویسی
حاشیه نویسی به معنی یادداشت برداری در حاشیه کتاب است. یادداشت مختصری که نکات کلیدی را مشخص می کند یا فراخوانی اطلاعاتی که ممکن است شما بعدا به آن مراجعه کنید.

به معنی استفاده از نشانگر رنگی برای جلب توجه نسبت به کلمات خاص، اطلاعات یا نکات موجود در ریدینگ است. دو روش برای هایلات سازی متن وجود دارد.
شاخص گذاری: دانلود سازی کلمات و عبارات کلیدی، بعدها به شما در یافتن نکات و دانلود کمک می-کند. این امر به سطحی خواندن و مرور اجمالی کمک می کند. این رویکرد در پاراگراف دوم ریدینگ ۱ نشان داده شده است.
خلاصه سازی: رایگان سازی عبارات طولانی تر برای ایجاد خلاصه ای از اطلاعات است. این رویکرد در پاراگراف سوم ریدینگ ۱ نشان داده شده است.

همان طور که شما سه پاراگراف اول ریدینگ ۱ را می خوانید، به حاشیه نویسی و دانلود سازی که برای شما انجام شده است، توجه کنید. اگر می خواهید حاشیه هایلایت سازی بیش تری را اضافه کنید. سپس خواندن مقاله را به پایان برسانید و حاشیه  خود را با استفاده از هر دو خلاصه سازی انجام دهید.

 

 

کتاب آموزش زبان انگلیسی inside reading 4

 

این مقاله از روزنامه در رابطه با برخی از بهترین و بدترین جلوه های ویژه تاریخ سینما بحث می کند.
از ترفند ها تا جلوه های صوتی و تصویری
تولید فیلم های طولانی گران است و باید با شبکه سرگرمی، بازی های ویدیویی، رویدادهای ورزشی، و کتاب ها برای جذب و حفظ مخاطبان زیادی که برای سودآوری نیاز دارند، رقابت کنند. به همین دلیل، فیلمسازان به طور بی وقفه در جستجوی راه های جدید برای جذب مخاطبان به سالن های تئاتر هستند. در اواخر دهه ۱۹۲۰، رنگ و صدا اضافه شد، در اوایل دهه ۱۹۵۰ فرمت های صفحه دانلود ، و اخیرا تصویرسازی پیشرفته تولید شده توسط کامپیوتر برای تحت تاثیر قرار دادن ما با افزایش روزافزون جلوه های ویژه پیچیده تر، اضافه شد. بسیاری از این جلوه های ویژه(FX) به صورت «ترفند» شروع به کار کردند، اما ثابت شده است که پیشرفت های واقعی است که در حال حاضر اجزای ضروری اکثر فیلم های با بودجه کلان است. ترفندهای دیگر جذابیت خود را کوتاه‌ مدت تر یافته‌اند. یکی از عجیب ترین ترفندها تلاش برای افزودن رایحه به تجربه تماشای فیلم بود. اگر صدا و تصاویر بصری امکان پذیر است، پس چرا بو امکان پذیر نباشد؟ اگرچه احمقانه به نظر می رسد، اما چندین تلاش جدی برای بهسازی فیلم ها همراه با رایحه های متمایز صورت گرفت. در سال 1959، فیلمی به نام پشت دیوار بزرگ، ۵۰ رایحه را از طریق سیستم تهویه هوای یک سالن تئاتر پخش کرد. مایک تاد جونیور(۱۹۲۹-۲۰۰۲) برای فیلم «بوی مرموز»، Smell-O- Vision را معرفی کرد، فرآیندی که برای پخش بوهای با زمان بندی دقیق، مانند پیپ کشیدن یا غذا، به هر صندلی طراحی شده است. این فیلم به جای اینکه inside reading را به عنوان سیر تکامل بعدی سرگرمی معرفی کند، شکست خورد. ام ال تاد جونیور تمام سرمایه گذاری خود را از دست داد و پس از آن هم او و هم Smell-O-Vision از تجارت فیلم خارج شدند. یک گروه دیگر از ترفندهای دانلود کتاب inside reading 1 با ترجمه حاصل از یک تهیه‌کننده و کارگردان فیلم آماتور بود که واقعاً پول درآورد. ویلیام کسل (1914-1977) برای جذب مخاطب به فیلم‌های ترسناک ترجمه ، طرح‌های مختلفی را امتحان کرد تا مردم را متقاعد کند که فیلم‌هایش ترسناک هستند. برای ماکابر (1963)، در صورتی که بیننده از ترس مرده باشد، او بیمه نامه عمر 1000 دلاری رایگان ارائه کرد. او برای فیلمش دانلود ، صندلی‌های منتخب را به «Percepto» مجهز کرد، دستگاهی که در نقاط مهم فیلم مشتریان را تکان می‌داد.
این تکان باعث می شود حامی فریاد بزند و در نتیجه در تئاتر بر تنش می افزاید. کسل را شاید بیشتر به خاطر “Illusion-O” به یاد می‌آوریم، وسیله‌ای که او در فیلم سیزده روح استفاده کرد. او به هر مشتری “عینک ارواح” جیبی می داد که به کاربر این امکان را می داد تا ارواح را ببیند و اگر “بیش از حد ترسناک” شد، آن ها را حذف می کند. از آنجایی که همه به احتمال زیاد می خواهند ارواح را ببینند، این دستگاه بی معنی به نظر می رسد. چرا فقط ارواح را نشان نمی دهید؟ اما هدف این ترفند، سرگرم‌کننده بودن و افزایش پیش‌بینی بود که ارواح بسیار ترسناک‌تر از اسکلت بادی واقعی هستند. در عمل، بیش تر ترفندهای کسل فقط در تئاتر موفقیت‌آمیز بود و اغلب بیش تر از فریاد می‌خندیدند – یک اسکلت بادی که در جریان خانه در تپه خالی از سکنه (1959) بر فراز تماشاگران، شناور بود، هدف جعبه‌های آب نبات پرتاب شده و فنجان‌های نوشابه شد – اما فیلم های او سرگرم کننده و درآمدزا بود. در واقع سیزده فیلم درآمدزا بودند. ارواح در سال ۲۰۰۱، یک بازسازی با بودجه کلان دریافت کرد. اما این بار فقط بازیگران توانستند از عینک روح استفاده کنند.
تبلیغات فیلم زلزله 1975، صدای Sensurround را برجسته کرد، صدایی که به اندازه کافی قدرتمند بود که بتواند «دنده ها را بشکند.» با قرار دادن ده بلندگوی ساب کتاب بزرگ در اطراف سالن سینما که به یک آمپلی‌فایر قدرتمند سیم‌کشی شده‌اند، اثر یک لرزش کم صدا به دست آمد. هنگامی که توسط سیگنال های موجود در فیلم نشان داده می شود، بلندگوها ارتعاش قدرتمندی را منتشر می کنند که بیش از شنیده شدن احساس می شود. برخلاف ترفندهای ارزان قیمت Smell-O-Vision و کسل، مشکل inside reading این بود که بیش از حد موفق بود. از آنجایی که بیش تر و بیش تر سالن‌ها مالتی دانلود رایگان ترجمه کتاب inside reading 4 بودند، ارتعاشات مشتریان را در سالن‌های مجاور که فیلم‌های مختلف تماشا می‌کردند، آزار می‌داد. شکایات مشتریان و گزارش‌هایی مبنی بر آسیب دیدن سالن‌های تئاتر، اکثر صاحبان تئاتر را متقاعد کرد که Sensurround ارزش این مشکل را ندارد. فقط سه – ()، () ()  

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *