دانلود ترجمه کتاب راز نوشته راندا برن فارسی

  • از

دانلود کتاب راز نوشته راندا برن

نویسندگان:راندا برن

ترجمه :نسیبه ترتیبی

138 صفحه

فرمت :PDF

دانلود کتاب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

وقتی شریکی را پیدا کردید که بخواهد خودتان بایستید و رابطه را عملی سازد. در تضعیف رابطه مقاومت کنید. هنگامی که ویلیام های غذایی خود و برنامه ریزی زمان خود کرد. هرچه او با این نقش های جدید راحتتر می شد ، علاقه او به کارول بازگشت. وی توانست بسیاری از شیمی از دست رفته خود را بازیابی کند.

 

دانلود رایگان کتاب راز راندا برن

 

  1. وقتی شریک یا رئیس شما از کمک کافی به شما امتناع می کند ، شکایت نکنید. برای مشاوره و اطمینان مداوم به او رجوع نکنید. این توصیه برای عنوان وابسته است. باید بدانید که مردم مراقبت از شما را مدیون شما نیستند. مردم حق دارند از شما انتظار داشته باشند که از خود مراقبت کنید. در حال حاضر ، اولین انگیزه شما در کار هنگام مواجه شدن با مشکلی این است که به دنبال کمک باشید. شما احتمالاً حتی خودتان هم نمی توانید این مشکل را حل کنید. ما می خواهیم ابتدا پاسخ شما به خودتان باشد. اگر سخت سرخ می کنید ، اگر تپه ای برای حل مشکل تمام تلاش خود را می کنید و هنوز هم نمی توانید این کار را انجام دهید ، درخواست کمک کنید.

 

جلد کتاب

جلد کتاب

ویلیام: وقتی داشتم از سیستم رایانه ای که حساب های ما را تحویل می داد ، پرت می کردم ، هر وقت سوالی داشتم پیش پدرم می رفتم. از من عصبانی می شد ، اما جواب را به من می گفت. من هرگز حتی برای استفاده از کتابچه راهنما سرخ نکردم.

اما یک بار شروع به آزمایش برای یادگیری آن کردم ، یک بار شروع به آزمایش برای درک این کتابچه راهنما کردم ، متوجه شدم که می توانم آن را انجام دهم. من دیگر بندرت با سوالات به سراغش می روم ، و وقتی سال می کنم ، او اغلب در جواب دادن به آن ها خودش مشکل دارد.

وقتی کارها را به تنهایی انجام می دهید ، تمایل به اطمینان یافتن از درست بودن رویکرد خود را پیدا خواهید کرد. جستجوی اطمینان برای شما مانند یک دارو است – اضطراب شما از کارکردن به تنهایی است. شما باید از این دارو کنار بروید. شما باید اضطراب عملکرد به تنهایی را تحمل کنید. اضطراب از بین خواهد رفت. ایمان داشته باشید – زمانی فرا خواهد رسید دانلود کتاب راز نوشته راندا برن که تنها با کمترین اضطراب کار خواهید کرد.

  1. چالش ها و مسئولیت های جدید را در محل کار به عهده بگیرید ، اما این کار را به تدریج انجام دهید. مهارت های خود را در کار به طور سیستماتیک گسترش دهید. خود را برای شکست تنظیم نکنید – به یکباره بیش از حد قبول نکنید. با روند رشد خود موافق باشید.

می توانید از روشی مانند روشی که در بالا توضیح دادیم ، استفاده کنید که مارگارت برای غلبه بر ترس خود از آن استفاده کرد. لیستی از مسئولیت های محل کار خود را که از آن اجتناب کرده اید ، تهیه کنید. وظایف انفرادی و مواردی راجع به شخصیت را دربرگیرید ، از آسان تا متنوع. میزان دشواری هر کار را در مقیاس O تا 8 ارزیابی کنید ، در حالی که 0 به هیچ وجه پراکندگی نیست و 8 به همان اندازه که می توانید تصور کنید ، دارای کپچر است. با کارهایی که کمترین امتیاز را دارید ، شروع کنید. این کارها را بارها و بارها انجام دهید تا زمانی که با آن سطح از سختی راحت باشید. قبل از رفتن به موارد بالاتر در لیست ، احساس تسلط پیدا کنید.

اگر متوجه شدید که حتی مواردی را که کمترین امتیاز را دارید دانلود کتاب راز نوشته راندا برن کامل کنید ، به این دلیل است که حتی موارد بسیار سخت هستند. با موارد ساده تری روبرو شوید. ما دریافتیم که حتی افراد وابسته نیز می توانند مواردی را ارائه دهند که احساس می کنند به راحتی کامل می کنند.7

راز

راز

  1. اگر وابسته به خود هستید ، نیاز خود به راهنمایی را تأیید کنید. از دیگران کمک بخواهید. چالش های بیش از توان تحمل خود را متحمل نشوید. از میزان اضطراب خود به عنوان سنجشی استفاده کنید که در چه حدی راحت عمل می کنید. در روان درمانی یک جمله وجود دارد: “این رابطه است که بهبود می یابد.” به نظر می رسید در مورد کریستین این مسئله وجود دارد. رابطه ما به بهبود او کمک کرد. ما اولین کسانی شدیم که او از آن ها کمک گرفت. او به خودش اجازه داد در مقابل ما آسیب پذیر باشد. او بخشی از خود را که ضعیف و نامطمئن است ، کودک آسیب دیده و بیش از حد مالیه در آن به اشتراک گذاشت. این کار ابتدا او را به شدت مضطرب کرد. اما پس از ارزیابی اینکه می تواند ما را ناامید کند ، ریسک کرد و خود را وابسته کرد. ما آن قسمت سالم و وابسته از او را پرورش دادیم و از او حمایت دانلود کتاب راز نوشته راندا برن با تمرین های تصویرگری پرورش آن قسمت از خود را آموخت.

تراپیست: تصویر حصیری می بینید؟

کریستین: من خودم را در کودکی ، شاید هشت ساله می بینم. من در اتاق نشیمنم هستم. مادرم روی نیمکت دراز کشیده است و از کنار هم رد شده و صابون ها را تماشا می کند.

من در حال چرخش هستم تا لباس هایی را که از مدرسه می خواهم اتو بزنم ، زیرا یکی از بچه ها مرا مسخره کرد زیرا لباس های من چروک شده بود.

تراپیست: من می خواهم شما در بزرگسالی خود را به تصویر بکشید و برای کمک به آن کودک شفاعت کنید.

کریستین: انجام این کار برای من سخت است. من نمی دانم چه بگویم. حدس می زنم می توانم بگویم ، “اینجا ، من به شما نشان می دهم که چگونه اتو کنید ، این خیلی سخت نیست. من سونی هستم که شما باید همه کارها را خودتان انجام دهید. من می دانم که این کار برای شما خیلی زیاد است. اما من برای شما اینجا هستم وقتی کار سخت می شود. وقتی نیاز به کمک دارید می توانید به من مراجعه کنید. ”

کریستین کم کم به خودش اجازه داد تا برای کمک به دیگران مراجعه کند. اگر در زندگی شما شخصی وجود دارد که دوست دارید از این طریق ناامید شوید ، اطمینان حاصل کنید که این فردی است که شایسته سرخوردگی شماست. شریک زندگی خود را احمقانه انتخاب نکنید. افراد را انتخاب نکنید ، مگر اینکه اطمینان داشته باشید که در صورت نیاز آن ها در کنار شما خواهند بود. کلو استین مجبور شد نوع مردی را که به طور معمول دنبال می کرد تغییر دهد. او به سمت مردان ضعیف و شکننده ای که اغلب سو  مصرف مواد بودند ، کشیده شده بود. تغییر در طول زندگی وابستگی شما ممکن است نیاز به تغییر اساسی در نحوه انتخاب شرکای عاشقانه داشته باشد.

 

کتاب راز

جنبه دیگر تغییر دامنه زندگی شما به دست آوردن کنترل میزان زندگی شما است. ما می خواهیم شما میزان خانه خود ، محل کار ، اجتماع و دوستانتان را تنظیم کنید. از سطح اضطراب خود به عنوان سنج استفاده کنید. هنگامی که اضطراب شما از سطح راحت بالاتر می رود ، شما بیش از حد مسئولیت پذیر شده اید و باید برخی مسئولیت ها را کنار بگذارید. به عنوان مثال ، وقتی كمستین بیش از حد با یك دوست یا گاو نر احساس اضطراب این مسئله را به عنوان نشانه ای از دخالت بیش از حد در سرخ كردن برای كمك و مشاوره دادن به آن شخص تلقی او قدم به عقب می گذارد و زندگی خود را متمرکز می کند. کریستین آنچه را که از درمان به دست آورد بیان کرد:

کریستین: احساس می کنم مسئله ایجاد تعادل در زندگی من است ، بنابراین من از دیگران مراقبت می کنم و آن ها از من مراقبت می کنند. قبلاً هرگز چنین چیزی نداشتم. اگر من همیشه از عمق خود تقلا نمی کنم ، ایفل اکنون آرام تر است.

سفر به خارج از بند حیات وابستگی حرکتی از کودکی تا بزرگسالی است. این یک احساس ترس و اجتناب از احساس تسلط است – برای حسی که می توانید به طور مستقل در جهان کار کنید. دست از تلاش طاقت فرسا بردارید تا مردم از شما مراقبت کنند. یاد بگیرید که از خود مراقبت کنید. بیاموزید که با تسلط بر وظایف زندگی به توانایی خود برای کنار آمدن اعتقاد دارید.

رابرت وقتی وارد دفتر ما می شود آشکارا ناراحت است. او به سختی دانلود کتاب راز نوشته راندا برن می تواند آرام بنشیند و به ما بگوید چه مشکلی دارد.

رابرت: من واقعاً نمی دانم این مکان جایی است که من تعلق دارم ، اما به من گفته اند که اینجا بیایید. من از یک دکتر به یک دکتر دیگر رفته ام و هیچ کس نمی تواند آنچه را که در من است انجام دهد. آن ها مدام به من می گویند که این اضطراب است که من نیاز به کوچک شدن دارم.

تراپیست: نظر شما چیست؟

رابرت: من فکر می کنم از نظر جسمی مشکلی با من وجود دارد. آن ها هنوز آن را پیدا نکرده اند.

رابرت دچار حملات هراس شده است.

رابرت: معمولاً چطور پیش می رود که ناگهان و از حالت عادی ، این حق الزحمه به من وارد می شود. این یک هزین عذاب است. من گیج می شوم و سرم را تنگ می کنم و احساس می کنم نمی توانم نفس بکشم. قلبم شروع به تپیدن می کند. و همه چیز غیر واقعی احساس می شود.

تراپیست: چه حسی به شما دست می دهد؟ به نظر شما چه اتفاقی می افتد؟

رابرت: احساس می کند که من دچار یک شکست جدی شده ام. مثل اینکه درجا دیوانه شوم.

دفعات دیگر رابرت معتقد است که او تومور مغزی یا مشکل قلبی دارد.

رابرت: مدت ها می خواستم هر وقت اتفاق افتاد به اورژانس می دویدم. فکر می کردم از حمله قلبی یا آنوریسم مغزی یا بعضی اوقات متنفرم. این ها بدترین ها بودند. واقعاً فکر می کردم دارم می میرم.

تراپیست: بنابراین شما این کار را نمی کنید

رابرت: خوب ، بعضی اوقات هنوز هم این کار را می کنم. گاهی اوقات این فشار خنده دار را در سر خود فرو می برم و از آنوریسم می ترسم. اما من تقریباً تصور کرده ام که همه حق خواهم بود ، و قصد ندارم آن را انجام دهم. منظورم این است که چندین بار اتفاق افتاده است. الان باید یک اتفاق خیلی بد باشد تا من باور کنم دارم می میرم. بیشتر من نگران از دست دادن ذهنم هستم.

تراپیست: منظور شما از “از دست دادن ذهن من” چیست؟

رابرت: ناگهان شروع به جیغ زدن یا خشن کردن یا شنیدن صداها می کنم و هرگز متوقف نمی شود.

وقتی از رابرت می پرسیم که آیا هر کدام از این موارد تاکنون اتفاق افتاده است ، او به ما می گوید “نه”. او فقط می ترسد که آن ها اتفاق بیفتند.

هدر: چهل و دو ساله. ترس های او مشکلات زناشویی او را ایجاد می کنند.

هدر با همسرش والت به درمان می آید. وقتی از آن ها می پرسیم مشکل چیست ، آن ها به ما می گویند هدر فوبیا دارد.

والت: او هر کاری انجام نمی دهد. ما نمی توانیم به تعطیلات برویم زیرا او سوار هواپیما نمی شود و در آب نمی رود و در آسانسور سوار نمی شود. ما نمی توانیم یک آخر هفته شب به شهر برویم زیرا بسیار خطرناک است. و علاوه بر این ، دانلود کتاب راز نوشته راندا برن ما نمی توانیم پول را خرج کنیم ، زیرا باید یک سنت گران پس انداز کنیم. زندگی با او مانند زندگی در زندان است. منو عصبانی میکنه!

هدر موافقت می کند که هراس های او باعث محدودیت های زیادی در مورد فعالیت های آن ها می شود. اما او از اینکه برای انجام کارها تحت فشار قرار گرفته ، ابراز ناراحتی می کند.

ترجیح می دهم وقتم را در خانه بگذرانم. برای من جالب نیست که کارهایی را که او می خواهد انجام دهم. چه نوع تعطیلاتی برای من خواهد بود اگر مجبور باشم تمام وقت خود را صرف عقب رفتن در هواپیما یا سفرهای بالا در وواتور کنم؟ یا اگر مجبور شدم تمام شب را در شهر بخاطر اینکه مورد تمسخر قرار بگیرم بگذرانم؟ ترجیح می دهم نروم!

 

راندا برن

با گذشت سال ها ترس هدر بدتر شده و آن ها به یک منبع فزاینده درگیری در وی تبدیل شده اند.

پرسشنامه آسیب پذیری

این پرسشنامه طول عمر دامنه آسیب پذیری شما را اندازه گیری می کند. با استفاده از موارد زیر به موارد پاسخ دهید

به ثمر رساندن کلید

1 کاملاً غیر واقعی از من

2 بیشتر از من صحت ندارد

3 کمی بیش از عدم صحت من نسبت به واقعیت

4 نسبتاً ترس از من

5 بیشتر از من

6 من را کاملا توصیف می کند

اگر 5 یا 6 در این پرسشنامه داشته باشید ، ممکن است این بازه زمانی برای شما اعمال شود ، حتی اگر امتیاز شما در محدوده پایین باشد.

توصیفنمره
1. نمی توانم از احساس اینکه قرار است اتفاق بدی رخ دهد ، فرار کنم.
2. احساس می کنم هر لحظه ممکن است فاجعه رخ دهد.
3. من نگران تبدیل شدن به یک فرد متواضع یا ولگرد هستم.
4- من خیلی نگرانم که مورد حمله یک مجرم ، کلاهبردار ، دزد و … قرار بگیرم.
5- من نگران ابتلا به یک بیماری جدی هستم ، حتی اگر چیزی توسط پزشک تشخیص داده نشده باشد.
6. من خیلی مضطرب هستم که در هواپیماها ، قطارها و غیره تنها بمانم.
7. من حملات اضطرابی دارم.
8- من از احساسات جسمی در بدن خود بسیار آگاه هستم و از معنای آن ها نگران هستم.
9. من نگران هستم که کنترل خودم را در جمع از دست بدهم یا بروم
10. من خیلی نگران از دست دادن تمام پولم یا شکستن هستم.
امتیاز آسیب پذیری کل شما

(برای سوالات 1 – 10 امتیازات خود را به هم اضافه کنید)

تفسیر نمره آسیب پذیری شما

19-10 بسیار کم است. این بند نجاری احتمالاً در مورد شما صدق نمی کند.

29- 20 نسبتاً کم. این حیوانات زندگی فقط ممکن است در موارد خاص اعمال شوند.

39 – 30 معتدل. این طول زندگی مسئله ای در زندگی شماست.

49-40 بالا. این قطعاً یک قطعه حیاتی مهم برای شماست.

60-50 بسیار زیاد. این قطعاً یکی از مهمترین گزینه های زندگی شماست.

تجربه آسیب پذیری

احساس اصلی مرتبط با طول عمر آسیب پذیری اضطراب است. فاجعه در شرف بروز است و شما منابع کافی برای مقابله با آن را ندارید. این مسئله دو وجهی است: هم در خطر خطر اغراق می کنید و هم توانایی خود را برای کنار آمدن به حداقل می رسانید.

آنچه شما از آن می ترسید بسته به نوع بند نجات متفاوت است. چهار نوع آسیب پذیری وجود دارد. شما می توانید بیش از یک نوع باشید.

انواع آسیب پذیری

  1. سلامتی و بیماری
  2. خطر
  3. فقر
  4. از دست دادن ثبت نام

سلامتی و بیماری

اگر از نوع آسیب پذیری بهداشت و بیماری هستید ، ممکن است یک هیپوکندریا باشید. شما با وسواس نگران سلامتی خود هستید. با وجود این واقعیت که پزشکان مدام به شما می گویند هیچ مشکلی جدی وجود ندارد ، شما مطمئن هستید که بیمار هستید ، ایدز ، سرطان ، مولتیپل اسکلروزیس یا بیماری ترسناک دیگری دارید.

بیشتر افرادی که دچار حملات وحشت می شوند از این نوع هستند. شما به طور مداوم بدن خود را برای یافتن نشانه های اشتباه بودن اسکن می کنید. شما نسبت به بدن خود حساس هستید. هر احساس عجیبی ،دانلود کتاب راز نوشته راندا برن هر چقدر هم که به طور طبیعی ایجاد شده باشد ، می تواند وحشت ایجاد کند. هوای گرم ، هوای سرد ، ورزش ، عصبانیت ، هیجان ، کافئین ، الکل ، دارو ، رابطه جنسی ، قد ، حرکت – همه می توانند احساساتی را ایجاد کنند که باعث حمله وحشت می شوند.

روبرت: من دیروز وحشت شدیدی داشتم ، از سر بی آبی. من در قطار بودم ، فقط آنجا نشسته بودم و مجله می خواندم.

 

تراپیست: حصیر در حال خواندن بودید؟

رابرت: همین مقاله. یادم نیست

تراپیست: دقیقاً به چه چیزی فکر می کردید وقتی حمله آغاز شد؟

رابرت: در واقع من به بیماری پارکینسون فکر می کردم. داشتم متوجه می شدم که دستم مجله را می لرزاند و داشتم فکر می کردم: “اگر به بیماری پارکینسون مبتلا باشم چه می شود؟”

این ها جملات معروف هراس آور است: “اگر چه شود.”

شما نسبت به هر چیزی در محیط خود که مربوط به احتمال بیماری است ، بیش از حد مراقب هستید. شما ممکن است هر آنچه را که می توانید در این زمینه دریافت کنید بخوانید یا از ذکر بیماری به طور کامل خودداری کنید. به همین ترتیب ، شما ممکن است به طور مداوم به پزشک مراجعه کنید ، یا ممکن است به طور کامل از پزشکان اجتناب کنید زیرا از اینکه بفهمید مشکلی وجود دارد می ترسید. در هر صورت ، شما دائماً مشغول افکار بیماری هستید.

ممکن است از انجام فعالیت هایی که موجب وحشت می شوند خودداری کنید. رابرت هنگامی که برای اولین بار به درمان آمد از هر نوع ورزش ، از جمله رابطه جنسی ، اجتناب می کرد. احساسات او را بیش از حد مضطرب می کرد – بیش از حد شبیه وحشت بود. او بازی تنیس را که عاشقش است ، کنار گذاشته بود. با سرخ کردن برای فرار از زندگی خود در معرض آسیب پذیری ، رابرت دانلود کتاب راز نوشته راندا برن سختی جدی در سبک زندگی خود ایجاد کرد.

این احتمال وجود دارد که شما این بند حیات را داشته باشید زیرا در واقع ضعیف هستید. شاید شما از کودکی بسیار بیمار بوده اید ، بنابراین اکنون ترس اغراق آمیز از بیماری دارید. یا شاید شما پدر و مادری داشتید که بیمار بود. با این حال ، برای واجد شرایط شدن در این بند حیات ، ترس شما باید در زمان حال بیش از حد و غیرواقعی باشد.

راندا برن

راندا برن

اگر از این نوع متناسب باشید ، نگرانی اغراق آمیز درباره امنیت شخصی خود و عزیزانتان دارید. شما جهان را از هر جهت مملو از خطر می بینید.

والت: او شب در خانه نشسته و تمام سنگ های جنایت روزنامه را می خواند. او حتی شب ها به راه هوای خودمان بیرون نمی رود.

هدر: واقعاً در دهانه ما هوا تاریک است. من نیستم که شب بیرون بروم. والت: ما این سیستم دزدگیر گران قیمت بسیار گران قیمت را داریم که باعث شد من آن را بدست آورم ، اما او هنوز هم نگران سرقت افراد است.

هدر: افرادی که می دانند چه کاری انجام می دهند می توانند با هشدارهای دانلود کتاب راز نوشته راندا برن دریافت کنند. مدام به او می گویم میله های پنجره را روی همه پنجره های طبقه پایین بگذارد اما او به من گوش نمی دهد.

والت: مسخره است! ما حوا در یک محله امن هستیم. ما نیازی به میله های پنجره نداریم!

شما در خارج از جهان احساس عدم امنیت عمومی می کنید که با سطح واقعی خطر متناسب نیست. شما به هرکسی که مشکوک یا خطرناک به نظر برسد هوشیار هستید. هر لحظه احساس می کنید ممکن است شخصی به شما حمله کند.

شما همچنین از بلایایی مانند تصادفات رانندگی و سقوط هواپیما می ترسید. این ها مواردی فراتر از شرکت شما هستند که می توانند به طور ناگهانی اتفاق بیفتند. بنابراین ، مانند هدر ، ممکن است از مسافرت اجتناب کنید. شما از بلایای طبیعی (2 فاجعه مانند سیل و زلزله) می ترسید. با وجود تمام احتمالات معقول ، شما اعتقاد دارید که اتفاقی برای شما خواهد افتاد.

والت: در طول جنگ خلیج فارس او حتی در طول روز به شهر نمی رفت زیرا از حمله زمینی ترسیده بود.

هدر: آن ها گفتند نیویورک هدف اصلی است!

والت: درسته بنابراین ، از بین میلیون ها مکان و زمان ، آن ها قصد داشتند ما را بزنند.

این بند نجات دهنده بسیار خسته کننده است. شما به طور مداوم تنش و هوشیاری دارید. شما معتقد هستید که اگر نگهبان خود را آرام کنید ، اتفاق بدی رخ خواهد داد.

  • فقر

این ذهنیت آرامش یافته است که برای افرادی که در دوران رکود بزرگ دهه 1930 دانلود کتاب مدار منطقی موریس مانو ترجمه فارسی کودک بودند نامگذاری شده است. شما همیشه نگران پول هستید. شما غیرواقعاً می ترسید که شکست بخورید و سرانجام در خیابان قرار بگیرید.

هدر: من می دانم که من خیلی نگران پول هستم. فقط می توانم پیر شدن و از دست دادن همه چیز را ببینم. گاهی اوقات من بدشان می آورم که در نهایت به یک خانم کیسه ای می رسم.

مهم نیست که چقدر از نظر اقتصادی مطمئن شوید ، اما به نظر می

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

دانلود کتاب راز نوشته راندا برن

دانلود کتاب راز نوشته راندا برن

URL: https://pdf-ketab.ir/download/pdf/book/86/

نویسنده: saman

امتیازدهی ویرایشگر:
5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *