دانلود نمونه سوالات زبان تخصصی مدیریت دولتی با جواب

  • از

سوالات زبان تخصصی مدیریت دولتی

فرمت پی دی اف

به صورت تستی

همراه پاسخ نامه

دانلود فایل

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

در یک کلاس، نموداری روی تخته بسازید و پاسخ های همه را در نظر بگیرید. خلاصه ای از نتایج را با استفاده از : ؟ ؟ ؟
+ () برابر شده است. (رسانه)
مردم مشتاق خرید یک تصویر همراه با یک محصول هستند. برندسازی نیاز به تعلق و تعریف از خود را برآورده می-کند. (مصرف کردن) برای برخی افراد، تصاویر برند بسیار قوی ثبت می شوند. این امر آن ها را از تعامل مدیریت دولتی با افراد دیگر باز می دارد. (معادل)
کسب و کارها در یک بازار شلوغ فعالیت می کنند. آن ها باید راهی برای تشخیص محصولات خود از محصولات رقیب بیابند. (شرکت های بزرگ، دارای شخصیت حقوقی) محصولات باید خود را با کیفیت، دارای ارزش پولی، یا سایر ویژگی هایی که واقعاً بخشی از محصول هستند متمایز کنند. استفاده از تصاویر برند برای سرگرم کردن و منحرف کردن مردم از این ویژگی های مرتبط با محصول، غیر صادقانه است (موضوع)

و. بررسی خودارزیابی: به صفحه 15 برگردید و دانش خود را از واژگان مورد نظر دوباره ارزیابی کنید. درک شما از کلمات چگونه تغییر کرده است؟ الان با چه بخش هایی راحت تر هستید؟
مباحث نوشتن و بحث
1. ریدینگ ۲ به جوانانی اشاره می کند که با راه اندازی شرکت ها جسارت جوانی را ابراز می کنند. به نظر شما ریدینگ ۲ واقعاً یک پدیده جدید را توصیف می کند یا نه؟ پاسخ خود را توضیح دهید و از مثال های خاص برای حمایت از آن استفاده کنید.
2. هزینه های برندسازی به مصرف کنندگان منتقل می شود_ شرکت ها هزینه تبلیغات و تیم های خلاق خود را با افزایش قیمت یا کاهش خدمات پرداخت می کنند. آیا فکر می کنید این مبادله برای مصرف کنندگان خوب است؟ آیا تصویر برند مرتبط با یک محصول این هزینه اضافی را توجیه می کند؟
3. وب سایت های شبکه های اجتماعی، مانند مای اسپیس یا فیس بوک، قرار است غیرتجاری باشند. کاربران قول می دهند که از سایت ها برای تبلیغ محصولات استفاده نکنند. با این حال، در واقعیت، کاربران، گروه های موسیقی مورد علاقه خود، کتاب های مورد علاقه خود و غیره را توصیه می کنند. توسعه دهندگان برند راه هایی برای تبلیغات بدون تبلیغات واقعی پیدا کرده اند. و آن ها از پیوستن به وب سایت هایی که برای کاربران خود احساس راحتی و فردیت ایجاد می کنند سود می برند. آیا فکر می کنید افرادی که محصولات را تبلیغ می کنند باید به دلیل نقض قوانین از وب سایت ها منع شوند؟ یا اینکه نشت تبلیغات به این سایت ها اجتناب ناپذیر است

 

 

دانلود رایگان نمونه سوالات زبان تخصصی مدیریت دولتی + پاسخ pdf

بخش ۳
فناوری
ماشین هایی که چهره ها را تشخیص می دهند
در این بخش شما
• در مورد فناوری تشخیص چهره و تأثیر استفاده از آن بر جوامع خواهید خواند.
• یاد خواهید گرفت که مرور اجمالی اطلاعات مهم را از متن به دست آورید.
• درک خود را از کلمات آکادمیک مورد نظر برای این بخش افزایش خواهید داد:
مجاور
تحلیل کردن
پیش بینی کردن در نتیجه، نتیجه بخش
جنجال – مجادله
داده ها دستگاه
تجهیز کردن
فدرال درگیر کردن
توجیه کردن
حقوقی، قانونی اصلاح کردن
نظارت کردن
بعهده گرفتن

خودارزیابی کلمات مورد نظر
به دقت فکر کنید که چقدر راجع به هر کلمه مورد نظر در این بخش می دانید. آن ها در کادر اهداف در بالا ذکر شده اند. سپس هر کلمه را در ستون مربوطه در این جدول بنویسید.
من با اطمینان از این کلمه چه در صحبت کردن و چه در نوشتن استفاده می کنم. من با اطمینان از این کلمه در صحبت کردن یا نوشتن استفاده می کنم. من سعی کردم از این کلمه استفاده کنم، اما مطمئن نیستم که آن را درست استفاده کنم. وقتی این کلمه را در یک جمله می-بینم یا می شنوم می فهمم. من این کلمه را دیده ام اما معنی آن را مطمئن نیستم. من قبلاً این کلمه را ندیده بودم.

کلمات بیش تری که به آن ها نیاز خواهید داشت
پایگاه داده: مجموعه ای از اطلاعات ذخیره شده در کامپیوتر
تهدید: چیزی که می تواند باعث آسیب شود
ریدینگ ۱
قبل از این که بخوانید
این سوالات را بخوانید. پاسخ های خود را در یک گروه کوچک مورد بحث قرار دهید.
1. زبان تخصصی  کنید که شخصی بدون این که از شما بپرسد عکس شما را گرفته است. چه احساسی دارید؟ توضیح دهد که چرا؟
2. افسران پلیس در تشخیص مشکل در انبوهی از جمعیت مردم مشکل دارند. فناوری چگونه می تواند به پلیس کمک کند؟
3. آیا تا به حال دوربین امنیتی دیده اید؟ کجا؟ به نظر شما چرا دوربین در آن جا مدیریت دولتی داده شده است؟
بخوانید
این مقاله در مورد فناوری مورد استفاده در تشخیص چهره برای امنیت در رویدادهای ورزشی است. این مقاله بر روی فناوری استفاده شده در سوپر بول 2001 – بازی قهرمانی فوتبال آمریکایی – که در تمپا، فلوریدا برگزار شد، تمرکز دارد.
به دنبال افراد بد در بازی بزرگ
هنگامی که سوپر بول در سال 2001 به تمپا، فلوریدا آمد، بازیکنان و مربیان فوتبال تنها افرادی نبودند که در مقابل دوربین بودند. هر هواداری مورد توجه مقامات امنیتی بود و از دوربین‌های کوچک و دقیق برای گرفتن عکس از هر فردی که از گیت-های ورزشگاه عبور می‌کرد استفاده می‌کردند.
برگزارکنندگان هر رویداد ورزشی بزرگ باید مشکلات را پیش بینی کنند و سعی کنند قبل از وقوع، آن را متوقف کنند. مقامات امنیتی در استادیوم ریموند جیمز تمپا امیدوار بودند که با استفاده از ماشین های نمونه سوالات زبان تخصصی مدیریت دولتی + پاسخ چهره، این کار را انجام دهند. هر چهره ای که توسط دوربین های نصب شده روی گیت دیده می شود با داده های موجود در سیستم های کامپیوتری مجری قانون محلی و فدرال مقایسه می شد. این داده ها شامل عکس هایی از افرادی بود که قبلاً به دلیل دزدی، ایجاد دعوا و سایر فعالیت های غیرقانونی دستگیر شده بودند. مجموعه مشابهی از چشم‌های خودکار جمعیت را در The NFL Experience، یک نمایشگاه مرتبط با فوتبال در مجاورت استادیوم بررسی کردند. اگر تصویر یکی از طرفداران با عکسی در پایگاه داده مطابقت داشت، مقامات امنیتی می توانستند او را از نزدیک زیر نظر بگیرند و شاید حتی دستگیر شود.
همه معتقد نیستند که این نوع نظارت چیز خوبی است. این موضوع باعث ایجاد اختلاف نظر در مورد تهدیدهای احتمالی برای حقوق خصوصی افراد شده است. به افرادی که توسط دوربین از آن ها عکاسی می‌شود گفته نمی‌شود که از آن ها عکس گرفته شده است. هیچ کدام این اجازه را ندارند. قابلیت اعتماد این فناوری به اثبات نرسیده است. اگر سیستم به اشتباه یک فرد بی گناه را مجرم معرفی کند چه؟ در سطح بسیار ابتدایی، دیدن عناصر جامعه «برادر بزرگ» جایی که مقامات از مردم در هر کجا که می روند، در ایالات متحده جاسوسی می کنند، به سادگی بسیاری از مردم را عصبانی می‌کند.
مقامات امنیتی می گویند مزایای بزرگ سیستم تشخیص چهره (FR) هر گونه ناراحتی کوچک را توجیه می کند. بانک‌ها، مراکز خرید و ساختمان‌های دولتی از قبل مجهز به دوربین‌های امنیتی هستند و هیچ‌ یک با آن مشکلی ندارند. چرا از سیستم مورد استفاده در استادیوم ریموند جیمز شکایت می کنند؟
یک تفاوت بزرگ این است که سیستمی مانند سیستم مورد استفاده در سوپر بول شامل فناوری “بیومتریک” است. ویژگی های بدنی (ویژگی-های صورت) را برای تعیین هویت یک فرد تجزیه و تحلیل می کند. یک سیستم بیومتریک متعهد می شود نه تنها یک رویداد را نمایش یا ثبت کند، بلکه افراد درگیر در آن را فوراً شناسایی کند.

سوالات زبان تخصصی مدیریت

سوالات زبان تخصصی مدیریت

تفاوت در انواع سیستم ها توسط یک سیستم دوربین دیگر در تمپا نشان داده شده است، این یکی در شهر Ybor، یک منطقه سرگرمی در نزدیکی مرکز شهر است. در ابتدا، دوربین های نصب شده بر روی تیرهای برق منطقه، خیابان ها را برای دعوا، خرید و فروش مواد مخدر و سایر جنایات زیر نظر گرفتند. پلیس ممکن است جنایتی را در حال وقوع ببیند یا از ویدیو برای کمک به تحقیقات بعدی استفاده کند.
سپس تمپا آن دوربین ها را اصلاح کرد تا مستقیماً به پایگاه داده خود اداره پلیس متصل شود. این کار آن ها را به ابزارهای بیومتریک واقعی تبدیل کرد. به جای اینکه انسان ها ویدئویی را تجزیه و تحلیل کنند تا ببینند چه کسی نشان داده شده است، ماشین ها کار شناسایی را انجام دادند. طرفداران سیستم های بیومتریک می گویند که این عمل سیستم را علمی تر می کند. رایانه‌ها می‌توانند با اندازه‌گیری‌های دقیق، ویژگی‌های صورت را با هم مقایسه کنند تا مطابقت دهند. مخالفان چنین سیستم هایی اعتراض می کنند. آن ها استدلال می کنند که ماشین ها به راحتی با وسایل ساده ای مانند کلاه، مدل موی جدید یا عینک فریب می خورند. آن ها می گویند که انسان ها در تشخیص افراد زبان تخصصی بهتر از سیستم های کامپیوتری هستند.
درک مطلب
با توجه به اطلاعات موجود در ریدینگ ۱، هر عبارت را با عنوان T (درست) یا F (نادرست) علامت گذاری کنید. از فرهنگ لغت خود برای بررسی معنای کلمات جدید استفاده کنید.
1. از تصاویر افرادی که فعالیت های غیرقانونی انجام می-دهند برای جستجوی فعالیت های مجرمانه در ورزشگاه استفاده شد.
2. مقامات امنیتی نمونه سوالات زبان تخصصی مدیریت دولتی کردند که استفاده از فناوری تشخیص چهره در سوپر بول ایده خوبی است.
3. فناوری بیومتریک بخشی از بدن یک فرد را تجزیه و تحلیل می کند تا مشخص کند که او کیست.
4. تمام عکس های موجود در پایگاه داده تشخیص چهره از دولت فدرال آمده است.
5. یک سیستم تشخیص چهره به دستگیری افراد خطرناکی که هنوز برای پلیس ناشناخته هستند کمک می کند.
6. سیستم های تطبیق چهره هیچ مشکلی در شناسایی فردی که کلاه به سر دارد یا عینک می زند، ندارند.
استراتژی خواندن: مرور اجمالی
اکثر خوانندگان پس از خواندن یک متن فقط اطلاعات کلی را به خاطر می آورند. برای یافتن اطلاعات خاص، به عقب برمی‌گردند و ریدینگ را مرور اجمالی می کنند. مرور اجمالی به معنای حرکت سریع چشمان خود بر روی متن برای یافتن موارد خاص است.
یک روش مرور اجمالی برای علامت ها است:
• حروف بزرگ: برای نام افراد، شهرها، کشورها و رویدادهای خاص
• اعداد: برای تاریخ ها، اندازه گیری ها، آمار و آدرس ها
• نمادها: برای درصد، مبالغ پولی، آدرس ایمیل و غیره.
• نوع پررنگ یا مورب: برای کلماتی که مورد توجه یا تأکید خاصی قرار می گیرند
روش دیگر مرور اجمالی برای کلمات کلیدی است.
• کلمات خاص مرتبط با اطلاعاتی که می خواهید پیدا کنید
• گروه های حروف خاص که چشمان شما راحت تر متوجه آن ها می-شوند

برای یافتن اطلاعات خاص جهت پاسخ به این سوالات، ریدینگ ۱را مرور اجمالی کنید. پاسخ، علامت(ها) یا کلمه(های) کلیدی را که آن ها را مرور اجمالی کرده اید، و شماره خطوطی که هر پاسخ را در آن یافتید، بنویسید. پاسخ ها را با یک همکلاسی مقایسه کنید.

 

 

 

الف. این گزیده ها را از مقاله دیگری در مورد آثار شکسپیر بخوانید. برای هر گزیده، یک کلمه یا عبارت داخل پرانتز را با معنایی متفاوت از سه گزینه دیگر خط بزنید. پاسخ ها را با یک همکلاسی مقایسه کنید.
1. هیچ یک از نمایشنامه های شکسپیر به صورت دست نوشته به خط خود (نویسنده / مجسمه ساز / نویسنده / نمایشنامه نویس) باقی نمانده است. در نتیجه، ما به طور قطع نمی دانیم که شکسپیر واقعا کدام کلمات را نوشته است.
2. متأسفانه شرکت های چاپ در آن زمان چندان قابل اعتماد نبودند. معمولاً در مراحل آماده سازی برای چاپ در یک اثر، اشتباهاتی (ایجاد شده / انباشته شده / رخ داده / چند برابر شده).
3. خطاها نیز توسط افرادی که شکل ظاهری را تنظیم کرده اند معرفی شده است. آن ها ممکن است آنچه را که نسخه خطی گفته است تغییر دهند فقط به این دلیل که حروف آن ها با املای آن چه زبان تخصصی نوشته (مرتبط / کافی / شایسته / مناسب) نبوده است.
4. ما هیچ راهی برای دانستن چگونگی رفع خطاها نداریم. به عنوان v ، اولین (متن ها / کپی ها / پروتکل ها / نسخه ها)ی چاپی پادشاه لیر و ریچارد III به وضوح نادرست هستند، اما ما هیچ راهی نداریم که بدانیم چگونه آن ها را به نسخه های اصلی شکسپیر بازگردانیم.
کلمه precede به معنای «پیش آمدن» یا «زودتر از آن اتفاق افتادن» است. مرحله اول در یک فرآیند مقدم بر مرحله دوم است. مرحله دوم مقدم بر مرحله سوم است. با نگاهی دیگر، مرحله دوم از مرحله اول پیروی می کند.

ب. در کنار عباراتی که ترتیب وقایع را در ریدینگ ۱ به درستی توصیف می کند، یک علامت تیک () قرار دهید، جملات بدون علامت را بازنویسی کنید و ترتیب را اصلاح کنید. پاسخ های خود را با یک همکلاسی مورد بحث قرار دهید.
نگارش هملت قبل از نوشتن مکبث بوده است.
مرگ دو وره قبل از شکسپیر بود.
قل مکان شکسپیر به لندن به دنبال شهرت او بود.
انتشار کتاب مقدس دو وره قبل از تولد شکسپیر بود.
انتشار هملت پس از مرگ پسر شکسپیر است.
مرگ دو وره پس از ساخت فیلم The Tempest رخ داد.
کلمه protocol (پروتکل) به سیستم قوانین رفتار صحیح اشاره دارد. اغلب در زمینه های رسمی و تشریفاتی استفاده می شود. افراد می توانند از قانون پیروی کنند، مخالف قانون باشند یا قانون شکنی کنند.
بسیاری می گویند زمانی که او قبل از رئیس جمهور وارد اتاق شد، قانون را زیر پا گذاشت.
توجه داشته باشید! امروزه پروتکل همچنین به مجموعه سیگنال ها و قوانینی اشاره دارد که نحوه ارسال اطلاعات از یک کامپیوتر به کامپیوتر دیگر را کنترل می کند. برای مثال، مخفف http در ابتدای بسیاری از آدرس‌های وب‌سایت مخفف «پروتکل انتقال ابرمتن» است.

ج. هر نوع پروتکل را با مثال آن مطابقت دهید. پاسخ ها را با یک همکلاسی مقایسه کنید. سپس برای هر نوع پروتکل در دفترچه خود یک نمونه از خود بنویسید.
1. پروتکل نظامی الف. کلمات را در قسمت SEARCH تایپ کرده و قرار دهید و اطراف آن ها را علامت گیومه قرار دهید تا بیش ترین بازدیدها را به دست آورید.
2. پروتکل اجتماعی ب. همه مدیران باید سیاست های ایمیل شرکت را برای کارمندان جدید در اولین روز کاری خود توضیح دهند.
3. پروتکل تحقیق ج. هرگز به یک افسر بدون اینکه ابتدا سلام کنید و آن سلام را برگردانده باشید، پشت نکنید.
4. پروتکل تجاری د. سخنران A دو دقیقه فرصت دارد. سپس سخنران B یک دقیقه فرصت دارد تا به نکات سخنران A بپردازد.
5. پروتکل پزشکی ه. به عروس می گویید موفق باشید. به داماد می گویید مبارک باشد.
6. پروتکل جلسه و. هر شش ساعت یک قرص به مدت چهار روز مصرف کنید، سپس دوز را به یک قرص هر دوازده ساعت به مدت دو روز کاهش دهید.

زبان تخصصی

زبان تخصصی

مرحله دوم فعالیت های واژگان: سطح جمله
جدول شکل کلمات
اسم فعل صفت قید
انباشتگی انباشتن جمع آوری شده ………………..
نویسنده نویسندگی کردن تالیفی به صورت تالیفی
مناظره مناظره کردن قابل بحث قابل بحث
امرار معاش
پایداری حفظ کردن،‌ نگه داشتن پایدار
دائمی پایدار
جلد ……………….. حجیم به صورت حجیم

د. داستان دیگری درباره آثار شکسپیر بخوانید. سپس در دفترچه یادداشت خود با استفاده از کلمات داخل پرانتز جملات را دوباره بیان کنید. برای خواندن با صدای بلند یا بحث در مورد کار خود در کلاس آماده باشید.
1. زمانی که ویلیام شکسپیر درگذشت، مقدار کمی پول در وصیتنامه خود برای جان همینگ و هنری کندل گذاشت. (نویسنده)
2. در عرض هفت سال پس از مرگ شکسپیر در سال 1616، آن ها 36 نمایشنامه شکسپیر را در یکی از نشریات برجسته با حروف انگلیسی تنظیم کردند – مجموعه ای که اکنون به عنوان First Folio شناخته می-شود. (حجیم)
3. چندین نسخه غیرمجاز از هر نمایشنامه به نام چرک نویس در گردش بود. هیچ کس نمی تواند به طور قطع بگوید که این ها در مقایسه با آن چه شکسپیر در نظر داشت چگونه است. (قابل بحث)
4. از آن جایی که همینگ و کندل از رابطه کاری طولانی مدت با مدیریت دولتی برخوردار بودند، در موقعیت خوبی برای جدا کردن نسخه های خوب از نسخه های بد قرار داشتند. (پایدار)
5. با این حال، آن ها روی هر نمونه سوالات حسابداری میانه 2 با شکسپیر کار نکرده بودند. برخی از چرک نویس ها احتمالاً با دقت فوق العاده بودند، اما چگونه می‌توانستند تشخیص دهند؟ خطاها باعث ایجاد خطاهای دیگری می شوند. (انباشتگی)
6. همینگ و کندل تمام تلاش خود را کردند و سال 1623، 700 نسخه از کمدی ها، تاریخ ها و تراژدی های آقای ویلیام شکسپیر، در 9۰۰ صفحه منتشر شد. با توجه به نسخه اصلی درست منتشر شده. (جلد)
ه. داستان را در فعالیت د دوباره بخوانید. تصور کنید زبان تخصصی نگاری هستید که در حال مصاحبه با روح ویلیام شکسپیر در مورد First Folio و سایر نسخه های نمایشنامه های او هستید. سوالات مصاحبه را با نمونه سوالات زبان تخصصی مدیریت دولتی از نشانه های ارائه شده آماده کنید و در دفترچه یادداشت خود بنویسید. آماده باشید تا مصاحبه خود را با یک همکلاسی انجام دهید.
1. چه چیزی است/ متن
نظر شما درباره متون گنجانده شده در First Folio چیست؟
2. چگونه / سرمایه گذاری کردن
3. چگونه / حفظ کردن
4. چه کسی / شایسته بودن
5. چه کسی / نویسنده
جدول شکل کلمات
اسم فعل صفت قید
نشانگر
نشان دهنده
نشان دادن نشان دهنده
نمایان، مربوطه ………………..

و. پاسخ سوالات را با استفاده از شکل نشان دهنده داخل پرانتز در دفتر خود بنویسید. برای کسب اطلاعات به ریدینگ ۱ مراجعه کنید. جملات را با یک همکلاسی مقایسه کنید.
1. چرا اکثر محققان موافقند که هر کسی که نمایشنامه های شکسپیر را نوشته است باید تحصیلات خوبی داشته باشد؟ (نشان دهنده)
2. اهمیت پدر شکسپیر که ضابط عالی استراتفورد بوده است چیست؟ (نشان دادن)
3. چرا قسمت های برجسته شده در کتاب مقدس ادوارد دو وره مهم هستند؟ (نشانگر)
4. رابطه بین فقدان شواهد محکم و طول احتمالی بحث چیست؟ (نشان دهنده)
ریدینگ ۲
قبل از این که بخوانید
این سوالات را بخوانید. پاسخ های خود را در یک گروه کوچک مورد بحث قرار دهید.
1. به چند زبان می توانید صحبت کنید یا بنویسید؟ آیا با صحبت کردن آن ها راحت تر هستید یا نوشتن آن ها؟
2. بهترین راه برای گسترش دایره لغات خود در زبان دوم یا سوم چیست؟ خواندن؟ گوش دادن؟ تعاملات دنیای واقعی؟ مشاهده دیگران؟
بخوانید
این مطالعه به بررسی برخی از دلایل احتمالی توانایی استثنایی جوزف کنراد در نوشتن به زبان انگلیسی می پردازد، که او فقط در بزرگسالی آن را آموخت.
شهرت در یک زبان خارجی: جوزف کنراد
موفقیت ادبی در زبان مادری به اندازه کافی سخت است. تعداد بسیار کمی از نویسندگان می توانند خود را با پولی که از طریق نوشتن به دست می آورند حفظ کنند. برای یک فرد غیر بومی یک زبان، موفقیت ادبی در آن زبان بسیار نادر است. با این حال، رمان های انگلیسی زبان جوزف کنراد نشان می دهد که غیرممکن نیست.
کنراد با نام جوزف تئودور کنراد کورزنیوسکی در سال 1857 در منطقه ای از اوکراین امروزی که در آن زمان بخشی از لهستان بود به دنیا آمد. او در خانواده ای اصیل به دنیا آمد که دارای زمین-های خوبی بود و تاج مخصوص به خود را داشت. روسیه در آن زمان بر لهستان حکومت می کرد و هر دو

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *