دانلود ترجمه کتاب هنر ظریف بی خیالی نوشته مارک منسون فارسی

  • از

دانلود رایگان کتاب هنر ظریف بی خیالی نوشته مارک منسون

نویسنده: مارک منسون
مترجم:فاطمه غلامی

دانلود کتاب

 

 

 

 

 

 

به بزرگترین رویاها می‌رسد. این عملاً چیزی است که هر فردی انتظار دارد اتفاق بیفتد. همه ما به داستانهایی مانند دانلود ‌‌؟ ‌: () ،

‌‌‌- کارهایش و به اشتراک گذاشتن شکست‌های خود شک نداشته باشد. این واقعی موفقیت دانلود است (آسایش او به دلیل یک شکست) به موفقیت پشت کرد. او حتی پس از شهرت خود، همچنان شعر نشان داد که  خود را مورد احترام قرار و به طور کلامی مورد آزار و اذیت قرار می‌دهد. او هیچ گاه خود را در معرض دید عموم قرار نداد. شهرت و موفقیت، او را به فردی بهتر تبدیل نکرده است. او با تبدیل شدن به یک فرد معروف، موفق نبود. پیشرفت و موفقیت اغلب در کنار هم به دانلود کتاب هنر ظریف بی خیالی می‌پیوندند. اما این بدان معنا نیست که آنها یکسان هستند. فرهنگ امروز ما تمرکز زیادی روی انتظارات مثبت غیر واقعی دارد. اینکه شادتر، سالم‌تر، باهوش‌تر، موفق‌تر، ثروتمندتر و محبوب‌تر، باشید.

 

دانلود کتاب هنر ظریف بی خیالی مارک منسون

 

 

کامل و شگفت انگیز باشید، هر روز قبل از صبحانه انرژی را قورت بدهید و با بوسه با همسر و فرزندانتان خداحافظی کنید و آماده رفتن باشید. سپس تمام انرژی خود را به محل کار خود ببرید، جایی که روزهای خود را صرف مارک منسون کارهای فوق کتاب و مفید می‌کنید و با انجام آن  احتمال دارد روزی دنیا را نجات دهید، پس کمی تامل کنید و به آن فکر ‌کنید، توصیه‌های متعارف زندگی همه چیزهای مثبت و خوشبختانه که خود ما همیشه می‌شنویم در واقع برطرف کردن آنچه شما ندارید، است. این مسئله باعث می‌شود که کاستی‌ها و نارسایی‌های شخصی خود را درک کنید، و سپس بر آنها دانلود . شما درباره بهترین راه‌های کسب درآمد فکر می‌کنید زیرا احساس می‌کنید پول کافی ندارید. شما در مقابل آینه ایستاده‌اید وبا خود تکرار می‌کنید آیا من زیبا هستم؟ زیرا احساس می‌کنید که زیبا نیستید. شما بدنبال  مشاوره برا حل مشکل  و روابط هستید زیرا احساس می‌کنید که رابطه خوبی ندارید و کسی شما را درک نمیکند. شما برای رسیدن به موفقیت شروع به تمرینات تجسمی می‌کنید زیرا احساس می‌کنید در حال حاضر به اندازه کافی موفق نیستید. جالب اینجاست که این کارها در مورد آنچه بهتر و برتر است فقط به ما بارها و بارها یادآوری می‌کند که ما آنچه که می‌خواهیم نیستیم و ما را بیاد آنچه فاقد آن هستیم می‌اندازد، از آنچه باید بودیم اما نبوده‌ایم. از این گذشته، هیچ انسان خوشبختی نیازی به ایستادن در مقابل آینه و گفتن جملاتی برای خوشحال بودن ندارد.

 

 

جمله‌ای از تگزاس وجود دارد: کوچک‌ترین سگ بلندترین پارس را می‌کند. مرد با اعتماد به نفس نیازی به اثبات اعتماد به نفس ندارد. یک زن پولدار نیازی به متقاعد کردن هرکسی از ثروتمندان ندارد. یا خودتان هستید یا نیستید. و اگر همیشه در حال رویای چیزی هستید، می‌توانید همان را در واقعیت داشته باشید. حتی تبلیغات تلویزیون هم  می‌خواهند شما  باور کنید که کلید زندگی خوب یک کار بهتر، یک ماشین گرانقیمت تر، یک دوست بهتر یا یک وان گرم با استخر بادی برای بچه‌ها است. جهان دائماً به شما می‌گوید که مسیر رسیدن به یک هنر بهتر، تلاش بیشتر و بیشتر و بیشتر است. اما شما دائماً در حال  بمباران حرف دانلود کتاب هنر ظریف بی خیالی هستید تا همه اینها را باور نکنید. بی خیالی داشتن تلویزیون جدید غر می‌زنید.برای داشتن یک تعطیلات بهتر با همکاران خود ناله دانلود کتاب هنر ظریف بی خیالی.برای ناتوان بودن در خرید طلایی جدید ناراحت هستید. کتاب با انداختن یک عکس سلفی خوب دیگران را فریب دهید. اما من حدس دانلود کتاب هنر ظریف بی خیالی دلیل این کارها این است که : شما راحت طلب هستید و قبول نمیکنید که در هر تجارت خوب مشکلات زیادی بر سر ظریف است. شما کتاب زندگی خود را وقف سراب خوشبختی و رضایت دیگران بکنید.کلید اصلی یک زندگی خوب، فریب دادن بیشتر خودمان نیست. کمتر خود را دانلود کتاب هنر ظریف بی خیالی، فقط برای آنچه واقعی  و مهم است تلاش کنید.

 

The Subtle Art of Not Giving a F*ck

 

یک چیز عجیب و غریب و مضطرب کننده ای در ذهن شما وجود دارد که اگر اجازه دهید،شما را تا حد جنون میبرد. درست است؟ ممکن است از رویارویی با شخصی در زندگی خود دچار استرس بشوید و همان اضطراب به سراغ شما بیاید. آیا  تعجب نمی‌کنید که چرا اینقدر مضطرب هستید و استرس می‌گیرید.یا اینکه ممکن است شما خیلی زود دچار عصبانیت بشوید و برای  احمقانه‌ترین، بیهوده‌ترین چیزها عصبانی ‌شوید . اما دلیل آن را نمی‌دانید. و این واقعیت شما را ناراحت .ظریف بعد، متوجه می‌شوید که عصبانی بودن تمام وقت، شما را به فردی کم تحمل ​​تبدیل کرده است و از این موضوع ناراحت هستید. آنقدر این موضوع برروی شما تاثیر کتاب به خودتان میگویید: کافی است دیگر .کتاب ، از اینکه زود عصبانی می‌شوید از دست خودتان دلخور هستید. یا آنقدر نگران انجام کارهای درست هستی که همیشه مضطرب هستید. یا به خاطر هر اشتباهی که می‌کنید احساس گناه می‌کنید، یا غمگین می‌شوید و به تنهایی گریه می‌کنید و باعث می‌شود احساس غم و اندوه بیشتری کنید و دائم درحال فکر کردن در مورد آن باشید.

به حلقه بازخورد از جهنم خوش آمدید. شما همیشه با خودتان میگویید: ( من موفق دانلود . من احساس میکنم بازنده هستم.نمیتوانم صبور باشم. اگر دوباره این کار را انجام دهم باز هم برنده نخواهم شد ) اما دانلود کتاب هنر ظریف بی خیالی من . آرام باش. این بخشی از زیبایی ‌های انسان بودن است. تعداد بسیار کمی از حیوانات روی زمین این توانایی را دارند که ابتدا فکر کنند و بعد کاری شروع کنند، اما ما انسان‌ها این توانایی را داریم که بتوانیم در مورد افکار خود تصمیماتی داشته باشیم.

 

دانلود کتاب هنر ظریف بی خیالی

دانلود کتاب هنر ظریف بی خیالی

حال بیایید درباره تماشای فیلم‌های مایلی دانلود فکر کنیم، بله درست است .اکنون ظریف بزرگ جامعه این است: که دائم خود را با مصرف مواد مخدر و تماشای فیلم‌های مزخرف رسانه‌های اجتماعی سرگرم کنند. یک نسل از مردم را پرورش داده‌ایم که معتقدند داشتن این تجربیات منفی – اضطراب، ترس، گناه و… – لازم است. این کتاب خوب نیست. منظورم این است که، اگر به فیسبوک مراجعه کنید، متوجه کتاب که همه افراد قدیمی از زمان خودشان چقدر راضی بوده اند.

اما کتاب شما چه ، وقتی دانلود پسری شانزده ساله برای تولدش خودروی فراری هدیه گرفته است. و یا فردی تنها با فروختن دستمال کاغذی در کیشه های بلیط سینما درآمد زیادی کسب کرده است. در شما در خانه نخ دندان کشیدن به دندان گربه خودتان احساس می‌کنید که زندگی شما خیلی مزخرف‌تر از آن است که فکر می‌کنید.

 

چطور بیخیال باشیم؟

 

بازخورد حلقه از جهنم به یک بیماری همه گیر تبدیل شده است، که باعث می‌شود بسیاری از ما بیش از حد استرس زا، عصبی و خودآزار شویم.

در گذشته، پدربزرگ‌ها با خود فکر می‌کردند: اگر امروز حس خوبی ندارم مشکلی نیست و باید با آن کنار بیایم، امروز هم تمام هنر .. و اما حالا اگر حتی به مدت پنج دقیقه احساس بدی داشته باشید، شما با تصور اینکه بقیه  مردم کاملاً خوشحال هستند و زندگی شگفت انگیزی دارند، خود را بدبخت هنر فرد روی زمین میدانید. اما چرا  با کوچکترین مشکل، احساس بدی داریم. به خاطرش احساس گناه می‌کنیم. خیلی زود عصبانی می‌شویم. دچار اضطراب می‌شویم. مشکل چیست؟

دلیلش این است که بی خیال بودن خیلی مهم است. به همین دلیل است که می‌توان جهان را نجات داد. و با پذیرش این که جهان در حال از بین رفتن است و همه چیز درست می‌شود، آن را نجات خواهیم داد، زیرا همیشه اینگونه بوده است و همیشه چنین کتاب . با این که احساس بدی ندارید، چرخه بازخورد را از جهنم خارج می‌کنید. شما به خودتان می گویید، من احساس ناراحتی نمی‌کنم و هیچ چیز اهمیتی نداردو بعد، انگار که شما را جادوی بیخیالی کرده‌اند، از احساس بد خود متنفر می‌شوید. جورج اورول می‌گوید برای دیدن بی خیالی در مقابل بینی شخص است، نیاز به یک مبارزه مداوم است. خوب، راه حل استرس و اضطراب ما درست در دستان ما وجود دارد، و ما آن را نمی‌بینیم . زیرا بیش از حد مشغول تماشای رسانه‌های بدردنخور هستیم و فقط به آن فکر می‌کنیم، که چرا اندام زیبایی ندارم، چرا من بدرد نخور هستم. ما در مورد دانلود کتاب هنر ظریف بی خیالی مشکل درست می‌کنیم، اما در واقع قربانی موفقیت خودمان شده‌ایم. مسائل  مرتبط با استرس، اختلالات اضطرابی و موارد افسردگی در طول سی سال گذشته به رغم این واقعیت روبرو شده است، با اینکه همه  یک تلویزیون LCD دارند و یا اینکه از طریق اینترنت می‌توانند خرید خود را در خانه تحویل بگیرند. بحران ما مادی نیست، بلکه معنوی است ما آنقدر انتخاب ها  و فرصت‌های بسیاری داریم که حتی نمی‌دانیم چه چیزی مهم است و باید به آن اهمیت دهیم.

از آنجا که تعداد نامحدودی از چیزهایی که اکنون می‌توانیم آنها را ببینیم یا بدانیم وجود دارد، همچنین تعداد نامتناهی روش‌هایی نیز وجود دارد که می‌دانیم که برای کشف آن تلاش نمی‌کنیم. ما به اندازه کافی خوب نیستیم و همه چیز به آن اندازه که باید باشد عالی نیست و این ما را از درون متلاشی می‌کند. از آنجا که همه مشکلات ما این است که چگونه خوشحال شویم واین موضوع در چند سال گذشته هشت میلیون بار در فیس بوک به اشتراک گذاشته شده است. در اینجا دلیلی است که چرا هیچ کس متوجه همه این مشکلات نمی‌شود:

دانلود کتاب هنر ظریف رهایی از دغدغه ها مارک منسن

این یک مسئله کلی است. بنابراین من از شما می‌خواهم یک لحظه ذهن خود را متمرکز کنید و دوباره آن را بخوانید: خواستن تجربه مثبت یک تجربه منفی است. قبول تجربه منفی یک تجربه مثبت است. هرچه دلتان می‌خواهید ثروتمند شوید، صرف نظر از این که در واقع چقدر پول در می‌آورید، خود را فقیر و هنر احساس می‌کنید.

این همان چیزی است که فیلسوف هنر از آن به عنوان (قانون معکوس) یاد می‌کند – این ایده که هرچه بیشتر در تمام مدت احساس بهتری داشته باشید، احساس رضایت شما کمتر می‌شود، زیرا دنبال کردن چیزی فقط این واقعیت را تقویت می‌کند که شما اول فاقد آن بوده‌اید. هرچه بیشتر دلتان بخواهد دلخواه و جذاب باشید، زشت‌تر می‌شوید. بدون توجه به ظاهر واقعی مارک منسون خود، خود را ببینید. هرچه دلتان می‌خواهد شاد باشید و دوستانی داشته باشید، فارغ از کسانی که شما را احاطه کرده‌اند، تنهاتر و ظریف می‌شوید. هرچه بیشتر می‌خواهید کتاب معنوی باشید، در تلاش برای رسیدن به آنجا، خود هنر و عادی‌تر خواهید شد. مثل این است که برای داشتن خانه‌ای رؤیایی تلاش می‌کنم و هرچه بیشتر خود را به آن نزدیک می‌بینم، در واقع از آن دور می‌شوم. بله، من فقط از توهمات LCD استفاده کردم تا یک نکته فلسفی درباره خوشبختی بیان کنم. همانطور که فیلسوف کتاب ، آلبرت کامو، که من کاملاً مطمئن هستم که او در زمان LCD نبوده است، می‌گوید: (شما هرگز سعادت نخواهید داشت اگر همچنان به جستجوی آن باشید که خوشبختی چیست، شما هرگز راضی نمی‌شوید، اگر به دنبال معنای زندگی باشید).

بخشی از متن کتاب

بخشی از متن کتاب

یا ساده‌تر بگویم: سعی نکنید.

حالا، من می دانم در ذهنتان چه دانلود کتاب هنر ظریف بی خیالی: (مارک، همه اینها درست است، اما پولی که من برای خرید ماشین هنر گران قیمتم پس انداز کرده‌ام چه می‌شود؟ چه گرسنگیهایی که کشیدم تا اندام زیبایی داشته باشم و از این گذشته برای آن دستگاه هزینه پرداخته‌ام. در مورد خانه بزرگ در دریاچه‌ای که رویایش را دارم، چطور؟ اگر من جلوی این کارها را بگیرم، خوب، هرگز به چیزی نمی‌رسم. من نمی‌خواهم چنین اتفاقی بیفتد) خیلی خوشحالم که این سؤال هارا می‌پرسید.

توجه کنید، گاهی اوقات وقتی کمتر به چیزی اهمیت می‌دهید، بهتر عمل می‌کنید؟ که چگونه شخصی که کمترین پاداش را برای موفقیت چیزی کسب می‌کند ودر واقع برای دستیابی به آن به پایان عمرش می‌رسد. وقتی که گاهی اوقات بی خیال همه چیز می‌شوید، به نظر می‌رسد همه چیز در جای خود قرار می‌گیرد. آنچه در مورد قانون معکوس جالب است این است که به همین دلیل به آن (معکوس) گفته می‌شود:

مخالف اهمیت ندادن یعنی اهمیت دادن نیز جواب می‌دهد. اگر دنبال کردن تجربه مثبت یک تجربه منفی است، پس دنبال کردن منفی باعث ایجاد مثبت می‌شود. سختی‌ای که در ورزشگاه دنبال می‌کنید، باعث ایجاد سلامتی و انرژی و راحتی می‌شود. عدم موفقیت در مشاغل منجر به درک بهتر آنچه برای موفقیت لازم است، می‌شود. خطرها به طور غیرمستقیم باعث می‌شود تا مردم با اطمینان تر رفتار کنند. و درگیری‌ها چیزی است که بیشترین اعتماد و احترام را در روابط شما ایجاد می‌کند. تحمل ترس و اضطراب، چیزی است که به شما امکان می‌دهد شجاعت و پشتکاری پیشه کنید. در واقع، من می‌توانم هزاران مثال دیگر بزنم، اما شما منظور مرا گرفته‌اید. همه چیز ارزشمند در زندگی از طریق غلبه بر تجربه منفی حاصل می‌شود. هر تلاشی برای فرار از منفی، برای جلوگیری از آن یا از بین بردن آن یا سکوت در آن، فقط نتیجه برعکس دارد. دوری از رنج نوعی بی خیالی است. دوری از تلاش نوعی تلاش است. دوری از مبارزه یک مبارزه است. انکار شکست یک شکست است. پنهان کردن آنچه شرم آور است خود نوعی شرمساری است. درد موضوعی غیرقابل توصیف در بافت زندگی است و بیرون ریختن آن نه تنها غیرممکن بلکه مخرب است: تلاش برای جدا شدن از آن، همه چیز دانلود کتاب راز نوشته راندا برن را در آن آشکار می‌کند. تلاش برای جلوگیری از درد این است که هنر درد بیش از حد بی اهمیت باشید. در مقابل، اگر شما می‌توانید درد را تحمل کنید، غیرقابل توقف می‌شوید و هر روز بیشتر پیشرفت می‌کنید.

 

آموزش هنر ظریف

 

من در زندگی‌ام، در مورد بسیاری از چیزها بی اهمیت بوده‌ام. همچنین در مورد بسیاری از چیزها بی توجه نبوده‌ام. و مانند جاده‌ای که در نظر گرفته نشده است، این بی کتاب من تفاوت را ایجاد کرده است. آیا شما کسی را در دانلود کتاب هنر ظریف بی خیالی خود می‌شناسید که در زندگی به چیزی اهمیت نداده و به بهترین‌ها رسیده است. شاید زمانی در زندگی خودتان وجود داشته ظریف که شما به آن توجه نداشته کتاب  و در آن  موفق بوده‌اید. خود من، پس از گذشت تنها شش هفته از شروع کار در امور مالی، با فکر یک تجارت اینترنتی در رده‌های بالا، از کارم استعفا دادم و حتی تصمیم گرفتم به آمریکای جنوبی نقل مکان کنم، آیا به چیز دیگری باید اهمیت می‌دادم، من تمام اموالم را فروختم و کاری که می‌خواستم را انجام دادم. این لحظه‌های بیخیالی لحظاتی است که بیشتر زندگی ما را تعریف می‌کند. مهم‌ترین تغییر در مشاغل؛ انتخاب خود به خودی برای ترک دانشگاه و پیوستن به یک گروه راک. تصمیم به سرانجام دادن دوستی‌ای که شما بارها و بارها از او رفتار زشتی دیدید. فریب ندادن این است که به وحشتناک‌ترین و دشوارترین چالش‌های زندگی خیره شوید و اقدامی انجام دهید. اگرچه ممکن است بی خیالی، ساده به نظر برسد، اما در واقع ماجرا چیز دیگری است.

 

فهرست کتاب

فهرست کتاب

من حتی نمی‌دانم این جمله به چه معنی است، اما فریب نمی‌خورم. به چه چیزهای بی اهمیتی که اهمیت داده‌ایم. اکثر ما به خیلی چیزها که لایق توجه نیستند، توجه کرده‌ایم. این حرف دانلود بی نظیر است: به دانلود کتاب هنر ظریف بی خیالی بی ادب پمپ بنزین که بقیه اسکناس ما را پول خورد داده است، به پخش نشدن برنامه مورد علاقه‌مان در تلویزیون اهمیت داده‌ایم. وقتی همکارمان دانلود کتاب هنر ظریف بی خیالی آخر هفته‌مان کنجکاو نیستند، ناراحت شده‌ایم. در صورتی که، کارت‌های اعتباری‌مان پر است، همسرمان از ما متنفر است. ببینید یک روز خواهید مرد. من می دانم که این یک امر بدیهی است و فقط می‌خواهم در صورت فراموش شدن به شما یادآوری کنم. شما و هر کس می دانید که روزی خواهید مرد. و در این مدت زمان کوتاه، شما باید به چیزهای معدودی اهمیت بدهید. در واقع اگر به همه چیز اهمیت دهید موفقیتی در کار نیست و خود را عذاب می‌دهید. یک هنر ظریف در واقع این است که بی خیال شوید. و گرچه این مفهوم ممکن است مسخره به نظر برسد و من ممکن است دیوانه به نظر بیایم، آنچه من در اینجا در مورد آن صحبت می‌کنم این است که اساساً یاد می‌گیرید، چگونه افکار خود را بطور مؤثر متمرکز و اولویت بندی کنید – چگونگی انتخاب و انتخاب آنچه برای شما مهم است و بر اساس ارزش‌های شخصی کاملاً رعایت شده برای شما اهمیت دارد. این فوق العاده دشوار است. رسیدن به آن با تمرین و تلاش طول می‌کشد. و مرتباً شکست خواهید خورد.

اما این شاید بی خیالی مبارزه‌ای باشد که می‌توان در زندگی شخص انجام داد. از آنجا که وقتی به چیزهای بی اهمیت زیادی، اهمیت می‌دهید – وقتی به همه چیز و همه کس اهمیت می‌دهید – و احساس می‌کنید که دائماً حق راحت و شاد بودن را دارید، تصور می‌شود که همه چیز دقیقاً همان روشی است که شما می‌خواهید اما اینطور نیست. این یک بیماری است. و شما را زنده زنده می‌بلعد. شما همه بی خیالی را به عنوان یک بی عدالتی، هر چالشی به عنوان یک شکست، هر ناراحتی را شخصی، هر اختلاف نظر را به عنوان یک خیانت خواهید دید. شما محدود به جهنم کوچک در ذهن خود خواهید شد، در حس اینکه حق با کتاب حال چرخش در حلقه بازخورد شخصی خود از جهنم هستید، در حرکات مداوم و در عین حال به جایی نمی‌رسید

 

 

هنر بیخیالی و رهایی از دغدغه ها

 

وقتی بیشتر مردم بر بی توجهی تمرکز کنند، نوعی بی تفاوتی کتاب نسبت به همه چیز را تصور می‌کنند، آرامشی که همه طوفان‌ها را از بین می‌برد. آن‌ها تصور می‌کنند و آرزو می‌کنند فردی باشند که از هیچ چیز دلگیر نشده و به هیچ کس و هیچ چیز اهمیت ندهند. آن‌ها شخصی را تصور می‌کنند که هیج مشکلی ندارد، من شما را درک نمی‌کنم. آیا معنی بی خیالی این است؟

بگذارید به سه نکته ظریف بپردازیم که باید به روشن شدن موضوع کمک کنند.

نکته شماره 1: بی خیالی به معنای بی تفاوت بودن نیست. به معنی راحت بودن است.

بگذارید صادق باشیم هیچ چیز قابل تحسین یا مطمئن در مورد بی تفاوتی وجود ندارد. افرادی که بی تفاوت هستند محتاج و ترسو هستند. آن‌ها تنبل و بی خیالی اینترنتی هستند. در حقیقت، افراد بی تفاوت غالباً سعی دانلود کتاب هنر ظریف بی خیالی بی اهمیت باشند زیرا در واقعیت، تلاش بی وقفه را کنار می‌گذارند. آن‌ها در مورد آن توجهی که همه به موهای خود می‌کنند، بی توجهی می‌کنند، بنابراین آنها هرگز برای شستن چند باره آن زحمت نمی‌کشند. آن‌ها به آنچه همه در مورد ایده‌های او فکر می‌کنند، اهمیت می‌دهند، بنابراین  در پشت طعنه و حرفهای نیش دار پنهان می‌شوند. می‌ترسند به کسی اجازه دهند که به آنها نزدیک شود، بنابراین خودشان را به عنوان یک آدم خاص و منحصر به فرد تصور می‌کنند که دارای مشکلاتی است که هیچ کس آنها را درک نمی‌کند. افراد بی تفاوت از دنیا و تصمیم گیری می‌ترسند و پیامدهای انتخاب‌های خودشان را بد پیش بینی می‌کنند. به همین دلیل آنها هیچ انتخاب معناداری را انجام نمی‌دهند. آن‌ها در یک گودال خاکستری و بی احساسی به ساخته ذهن خود هنر می‌شوند، خود را جذب می‌کنند ، خود را ترحم می‌کنند و دائماً خود را از این چیز ناگوار منحرف می‌کنند و خواستار صرف وقت و انرژی‌ای مفید نیستند. زیرا در اینجا یک حقیقت عذاب آور زندگی وجود دارد. هیچ چیزی به عنوان بی خیالی وجود ندارد شما باید در مورد چیزی تلاش کنید. این بخشی از زیست شناسی ماست که همیشه به مارک منسون اهمیت دهیم و برای آن همیشه تلاش کنیم. حال سؤال این است که، ما چه ویژگیهایی داریم؟ چه چیزی را انتخاب می‌کنیم و برایش تلاش می‌کنیم؟ و چگونه می‌توانیم دانلود آنچه در نهایت اهمیتی ندارد بی اهمیت باشیم؟

مادرم به تازگی توسط یک دوست نزدیک خود، فریب خورد و مقدار زیادی از پول خود را از دست داد. اگر بی تفاوت بودم، شانه‌هایم را بالا می‌انداختم و به سراغ فیلم مورد علاقه‌ام می‌رفتم. اما من در عوض عصبانی شدم، دلخور شدم و به مادرم گفتم: لطفا نگران نباش ،من یک وکیل می‌گیرم و او را پیگیری می‌کنم و حتی اگر مجبور شوم، با او از طریق قانون برخورد می‌کنم.

این نشان دهنده ظرافت بی اهمیتی است. وقتی می گوییم: ببین، بی خیالی چقدر بی خیال است. منظور ما این نیست که مارک مانسون به هیچ کاری اهمیت نمی‌دهد. برعکس، منظور ما این است که مارک ظریف به دلیل اهدافش به هیچ وجه اهمیتی نمی‌دهد، او اهمیتی نمی‌دهد که بعضی افراد ممکن است ناراحت شوند بلکه چیزی را که حس دانلود کتاب هنر ظریف بی خیالی درست یا مهم است، انجام دهد. منظور ما این است که مارک مانسون مردی است که فقط به این دلیل که فکر می‌کند این کار درستی است، به اطرافیان توجه نمیکند. این چیزی است که بسیار تحسین برانگیز است. نه من منظورم خودم نیست- غلبه بر سختیها، تمایل به متفاوت بودن، خود را پنهان کردن، متنفر شدن، همه به خاطر ارزش‌های خود شخص است و اینکه تمایل به غلبه شدن به مشکلات و شکست آنها داشته باشیم.

بیخیال بودن افراد برای تمام زندگی آنها نیست، بلکه فقط برای چیزهای بی ارزش زندگی است.

افرادی که فقط می‌خندند و هر کاری را انجام می‌دهند، به هر چیزی اعتقاد دارند، آن را انجام می‌دهند. زیرا آن‌ها می‌دانند که این درست است. آن‌ها می‌دانند که این مهمتر از آنچه هستند، مهم‌تر از احساسات خود و غرور خود و نفس خودشان است. آن‌ها می گویند، “آن را بی خیالی “، نه به همه چیز در زندگی، بلکه برای چیزهای با ارزش در زندگی با اهمیت هستند. آن‌ها حقایق خود را برای آنچه که واقعاً مهم است، پیش بینی می‌کنند. دوستان. خانواده، هدف، و خوشگذرانی و حتی کارهای قضایی. آن‌ها به مسائل مهم اهمیت می‌دهند و دیگران نیز برای آنها ارزش قائلند.

از آنجا که حقیقت دلخراش دیگری در مورد زندگی وجود دارد. شما می‌توانید هم یک حضور مهم و تغییر دهنده زندگی برای برخی از افراد باشید و هم اینکه برای بعضی دیگر بیهوده و بی ارزش باشید.

ضرب دانلود قدیمی می‌گوید: اهل هر کجا که باشید، در هر حال الان در اینجا هستید. خب، برای مشکلات و شکست نیز همین طور است. فرقی نمی‌کند کجا بروید هزاران مشکل و دردسر در پی دانلود . و البته این موضوع مهم نیست.

جلد کتاب

جلد کتاب

 

تصور دانلود کتاب هنر ظریف بی خیالی که شما در یک فروشگاه هستید و یک خانم مسن را مشاهده می‌کنید که بر سر صندوق دار فریاد می زند، و به دلیل عدم پذیرش کوپن سی درصدی او را تحقیر می‌کند. چرا این خانم به این مسئله اهمیت می‌دهد؟ این فقط سی سنت است. من به شما می گویم که چرا: آن خانم احتمالاً در طی روز، در حال تهیه بن‌های تخفیفی است. او پیر و تنهاست. بچه‌هایش نا خلف هستند و به او سر نمی‌زنند. سی سال است که شوهرش را از دست داده است. درد شدید کمر دارد. حقوق بازنشستگی او در حال تمام شدن است، و او احتمالاً وقتی می‌میرد که پوشک بزرگسالان بر تن دارد. و خود را در سرزمین اسباب بازی‌ها می‌بیند (آلزایمر گرفته است) بنابراین او کوپن را دو دستی می‌چسبد چون همه زندگی‌اش همان است.

بنابراین، هنگامی که صندوقدار کک مکی هجده ساله با آن مواجه شد و از پذیرش یکی از آنها امتناع ورزید هنر پاکیزگی صندوق پول خود به روشی که شوالیه‌ها برای دفاع از دیگران استفاده می‌کردند، دفاع کرد، معلوم است که پیرزن جوش می‌آورد. هشتاد سال اهمیت دادن دیکران به او، بر سر او مانند باران خواهد بارید، مانند طوفانی آتشین از دانلود کتاب هنر ظریف بی خیالی زمان خودش می‌گوید اینکه همه احترام سرشان می‌شد. مشکلی که افراد بی اهمیت به همه چیز دارند این است که آنها چیز دیگری برای ارزش دادن به اهمیت‌های خود ندارند. اگر خودتان دائماً به چیزهای بی اهمیت که باعث ناراحتی شما می‌شود، توجه می‌کنید (تصویر جدیددوست سابق شما در دانلود کتاب هنر ظریف بی خیالی، چقدر سریع باتری‌ها در دانلود تلویزیون تمام می‌شوند، با از دست دادن تخفیف یکی بخر ظریف ببر و امثال آن) در زندگی شما اتفاقات مهم زیادی می افتد که به آن اهمیت نمی‌دهید و این مشکل واقعی دانلود نه باتری کنترل و تخفیف و چیزهای دیگر. من یک بار شنیدم که یک هنرمند می‌گوید وقتی شخصی مشکلی ندارد، ذهن به طور خودکار راهی برای درست کردن مشکل پیدا می‌کند. من فکر می‌کنم آنچه اکثر مردم – خصوصاً افراد سفید پوست تحصیل کرده و طبقه متوسط لوس​​- دچار مشکلات زندگی می‌شوند، این است که چیز مهمی برای نگران بودن ندارند.

پس نتیجه می‌گیریم که یافتن چیزی مهم و معنی دار در زندگی شما وقت و انرژی را به زندگی شما می‌آورد. زیرا اگر آن چیز معنادار را پیدا نکردید، به چیزهای بی معنی و بی دلیل توجه می‌کنید.

نکته شماره 3: چه متوجه باشید و چه نباشید، همیشه شما به چیزی اهمیت می‌دهید.

ما از موقع تولد به چیزی اهمیت می‌دهیم. در حقیقت، ما متولد شده‌ایم که چیزهای مهم را کنار بگذاریم. آیا تا به حال توجه کرده‌اید که یک کودک گریه می‌کند زیرا کلاه او رنگی که دوست دارد نیست، رنگ آبی است؟ وقتی جوان دانلود کتاب هنر ظریف بی خیالی، همه چیز جدید و مهیج است و به نظر می‌رسد همه چیز بسیار مهم است. بنابراین، ما به هر چیز در زندگی اهمیت می‌دهیم. درباره آنچه مردم درباره ما می گویند، در مورد دوستمان، در مورد اینکه جوراب ما با لباسمان مطابقت دارد یا خیر، یا اینکه بادکنک تولد ما چه رنگی است. هرچه پیرتر می‌شویم، با بهره مندی از تجربه (و تجربه مدت زمان زیادی در حال لغزش)، به این نکته توجه هنر که این چیزهای بی اهمیت تأثیر ماندگاری کمی در زندگی ما دارند. آن دسته از افرادی که به عقایدشان در مورد خودمان اهمیت داده‌ایم، دیگر در زندگی ما حضور ندارند. تکذیباتی که در آن لحظه دردناک بوده‌اند، در واقع به بهترین نتیجه رسیده‌اند. ما می‌فهمیم مردم چقدر کم توجه می‌کنند به جزئیات سطحی در مورد ما بپردازند، و ما تصمیم می‌گیریم که زیاد در مورد آنها وسواس به خرج مارک منسون. در ظریف ، ما در مورد چیزهایی که به آن اهمیت می‌دهیم، بیشتر توجه می‌کنیم. این چیزی است به نام بلوغ. خوب است. شما باید گاهی اوقات آن را امتحان کنید. بلوغ همان چیزی است که اتفاق می افتد وقتی که فرد می‌آموزد فقط در مورد آنچه که واقعاً اهمیت دارد، توجه کند. همانطور که دانلود به کارآگاه مک دانلود گفت (به چیزی که مهم است اهمیت می‌دهم): این همان چیزی است که شما متوجه می‌شوید، اینکه تا وقتی که نخواهیم، تغییر نمی‌کنیم. بی خیالی ، هرچه بزرگ‌تر می‌شویم و وارد میانسالی می‌شویم، چیز دیگری شروع به تغییر می‌کند. سطح انرژی ما افت می‌کند. هویت ما تثبیت می‌شود. ما می دانیم که چه دانلود کتاب هنر ظریف بی خیالی هستیم و خودمان را می‌پذیریم، از جمله بعضی وقتها که درباره آنها هیجان زده نشده‌ایم. و این رهایی بخش است. دیگر لازم نیست که به همه چیز اهمیت دهیم. زندگی فقط همان چیزی است که هست. ما آن را قبول می‌کنیم، مشکلات و همه چیز را. ما می دانیم که هرگز نمی‌توانیم سرطان را دانلود کتاب هنر ظریف بی خیالی کنیم یا به ماه سفر کنیم و یا ثروت زیادی را بدست بیاوریم. اشکالی ندارد زندگی ادامه دارد. ما در حال حاضر با ارزشترین چیزهای همیشگی خود را برای واقعی‌ترین قسمت‌های لایق زندگی‌مان مهم میدانیم: خانواده‌های ما، بهترین دوستان ما، تفریحات ما. و به نظر این کافی است. این ساده سازی باعث می‌شود واقعاً شاد باشیم. و ممکن است متوجه شویم، شاید کتاب دیوانه الکلی حرف خوبی زده باشد: سعی نکنید.

این کتاب به شما کمک می‌کند کمی واضح‌تر درباره آنچه را که می‌خواهید در زندگی مهم بیابید و آنچه را که می‌خواهید بی اهمیت بیابید فکر کنید. من معتقدم که امروز ما با یک بیماری همه گیر روحی روبرو هستیم، که در آن مردم متوجه نیستند که بعضی اوقات چیزهایی است که مهم نیست. من می دانم که این مسئله به نظر از تنبلی فکری است، اما به شما قول دانلود کتاب هنر ظریف بی خیالی، این یک مسئله مرگ و زندگی است. از آنجا که وقتی اعتقاد داریم که گاهی اوقات بعضی چیزها خوب نیست، پس ناخودآگاه شروع به سرزنش خود دانلود کتاب هنر ظریف بی خیالی کرد. ما احساس می‌کنیم که انگار چیزی ذاتاً بخاطر اشتباه ماست، که باعث می‌شود با کارهای دیگر جبران کنیم. مثل خرید چهل جفت کفش یا مصرف دانلود کتاب . یا اشتباهی جبران ناپذیر. این عقیده که گاهی اوقات ناکافی بودن مناسب نیست، منبع رشد حلقه بازخورد از جهنم است که به تسلط بر فرهنگ ما می‌رسد.

ایده‌ی اهمیت ندادن، یک راه ساده برای تغییر مسیر انتظارات ما برای زندگی است و انتخاب آنچه مهم است ‌() – ‌(‌)،

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

دانلود رایگان کتاب هنر ظریف بی خیالی نوشته مارک منسون

دانلود رایگان کتاب هنر ظریف بی خیالی نوشته مارک منسون

URL: https://pdf-ketab.ir/download/pdf/book/8c/

نویسنده: saman

امتیازدهی ویرایشگر:
5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *