دانلود ترجمه کتاب مدیریت استراتژیک فرد آر دیوید فارسی

  • از

دانلود کتاب مدیریت استراتژیک فرد آر دیوید

نویسنده: فرد آر دیوید

مترجم:آلا بحرانی
تعداد صفحات: 1572

ویرایش جدید
تایپ شده با کیفیت بالا
فرمت :PDF

دانلود کتاب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مدیریت استراتژیک به انگلیسی strategic management

دانلود رایگان کتاب مدیریت استراتژیک فرد “” ‌نیاز خود در بیش از 180 کشور استفاده می کنند.

اهداف استراتژیک شرکت -> دانلود کتاب مدیریت استراتژیک فرد آر دیوید  و رفتارهای کارکنان مورد نیاز برای شرکت برای دستیابی به این اهداف استراتژیک ->
سیاست و شیوه های استراتژیک دانلود مورد نیاز برای ایجاد فرد آر دیوید و رفتارهای کارکنان ( محیط راهبردی و حقوقی / جذب و استخدام / آموزش و توسعه / جبران خدمات / روابط کارمندان)

 

دانلود رایگان کتاب مدیریت استراتژیک فرد آر دیوید pdf

دانلود رایگان کتاب مدیریت استراتژیک فرد آر دیوید pdf

الان کجا هستیم …
هدف این فصل توضیح این است که مدیریت استراتژیک انسانی چیست و چرا برای همه مدیران مهم است. خواهیم دید که فعالیت های مدیریت استراتژیک انسانی مانند استخدام، آموزش، ارزیابی، جبران خسارت، و توسعه استراتژیک بخشی از شغل هر مردی است. و خواهیم دید که مدیریت استراتژیک انسانی نیز یک عملکرد جداگانه است، که معمولاً با استراتژیک انسانی خود یا کارمندان «HR» همراه است. موضوعات اصلی که در اینجا به آنها خواهیم پرداخت شامل چیستی مدیریت ، روندهای شکل دهنده مدیریت استراتژیک انسانی، مدیریت منابع انسانی امروز، مدیر جدید منابع انسانی و طرح این کتاب است. چارچوب بالا (که هر فصل را معرفی می‌کند) این نکته را بیان می‌کند: اینکه سیاست‌ها و شیوه‌های منابع انسانی شرکت باید فرد آر دیوید و رفتارهای کارکنان را ایجاد کند که شرکت برای دستیابی به اهداف استراتژیک خود به آن نیاز دارد.

 

دانلود رایگان کتاب مدیریت استراتژیک فرد آر دیوید

 

مدیریت انسانی چیست؟
برای درک اینکه مدیریت انسانی چیست، مفید است که از آنچه مدیران انجام می دهند شروع کنیم. یک سازمان است. یک سازمان متشکل از افرادی است (در این مورد، افرادی مانند مدیران فروش خانه خود و طراحان وب) با نقش که به طور رسمی به آنها اختصاص داده شده است که برای دستیابی به اهداف سازمان با یکدیگر دانلود کتاب مدیریت استراتژیک فرد آر دیوید می کنند. مدیر کسی است که مسئول تحقق اهداف سازمان است و این کار را با مدیریت تلاش های افراد سازمان انجام می دهد.
اکثر نویسندگان موافقند که مدیریت دانلود انجام پنج استراتژیک اساسی است: برنامه ریزی، سازماندهی، کارکنان، رهبری و کنترل. در مجموع، این توابع نشان دهنده فرآیند مدیریت هستند. برخی از فعالیت های خاص درگیر در هر عملکرد عبارتند از:
• برنامه ریزی. تعیین اهداف و دانلود رایگان کتاب مدیریت استراتژیک فرد آر دیوید pdf ؛ تدوین قوانین و رویه ؛ توسعه برنامه ها و پیش بینی ها
• سازماندهی. دادن به هر زیردستان یک وظیفه خاص؛ ایجاد ادارات؛ تفویض اختیار به زیردستان؛ ایجاد کانال های اقتدار و ارتباط؛ هماهنگی کار زیردستان
• پرسنل. تعیین نوع افرادی که باید استخدام شوند؛ استخدام کارمندان بالقوه؛ انتخاب کارکنان؛ تعیین استانداردهای عملکرد؛ پرداخت غرامت کارکنان؛ ارزیابی عملکرد؛ کارمندان مشاوره؛ آموزش و توسعه کارکنان
• منتهی شدن. وادار کردن دیگران به انجام کار؛ حفظ روحیه؛ ایجاد انگیزه در زیردستان
• کنترل. تعیین استانداردهایی مانند سهمیه های فروش، استانداردهای کیفیت یا سطوح تولید؛ بررسی عملکرد واقعی در مقایسه با این استانداردها. انجام اقدامات اصلاحی در صورت نیاز.

 

در این کتاب، ما بر روی یکی از این کارکردها تمرکز خواهیم کرد – کارکرد کارکنان، مدیریت پرسنل یا مدیریت انسانی. مدیریت انسانی (HRM) فرآیند جذب، آموزش، ارزیابی و جبران خسارت کارکنان، و توجه به روابط کاری، بهداشت و ایمنی و نگرانی های عادلانه آنها است. بنابراین، موضوعاتی که در مورد آنها بحث خواهیم کرد، باید مفاهیم و تکنیک دانلود رایگان کتاب مدیریت استراتژیک فرد آر دیوید pdf را در اختیار شما قرار دهد که هر مدیری برای اجرای جنبه های «مردم» یا پرسنلی مدیریت به آن نیاز دارد. این شامل:
• انجام تحلیل های شغلی (تعیین ماهیت شغل هر کارمند).
• برنامه ریزی نیازهای نیروی کار و استخدام نامزدهای شغلی.
• انتخاب نامزدهای شغلی.
• جهت دهی و آموزش کارکنان جدید.
• مدیریت دستمزد و حقوق (پرداخت پاداش کارکنان).
• ارائه مشوق ها و مزایا.
• ارزیابی عملکرد.
• برقراری ارتباط (مصاحبه، مشاوره، انضباط).
• آموزش کارکنان، و توسعه مدیران.
• ایجاد روابط و مشارکت کارکنان.

و آنچه یک مدیر باید در مورد آن بداند:
• فرصت برابر و اقدام مثبت.
• سلامت و ایمنی کارکنان.
• رسیدگی به شکایات و روابط کاری.

فرآیند جذب، آموزش، ارزیابی و پرداخت غرامت کارکنان، و رسیدگی به روابط کار، بهداشت و ایمنی و نگرانی های انصاف.

چرا مدیریت استراتژیک برای همه مدیران مهم است؟
مفاهیم و تکنیک های این کتاب به چند دلیل برای همه مدیران مهم است.
از اشتباهات پرسنل اجتناب کنید. اول، داشتن تسلط بر این دانش به شما کمک می کند از اشتباهات پرسنلی که نمی خواهید در هنگام مدیریت مرتکب شوید، اجتناب کنید. مثلا شما نمی خواهید
• برای اینکه کارمندان شما بهترین کار خود را انجام ندهند.
• استخدام فرد نامناسب برای این کار.
• برای تجربه گردش مالی بالا.
• به دلیل اعمال تبعیض آمیز شرکت خود را در دادگاه قرار دهید.
• برای معرفی شرکت شما برای اقدامات ناامن.
• اجازه دهید کمبود آموزش اثربخشی بخش شما را تضعیف کند.
• ارتکاب هر گونه اعمال ناعادلانه کار.
مطالعه دقیق این کتاب می تواند به شما در جلوگیری از اشتباهاتی مانند این کمک کند.

 

دانلود کتاب مدیریت استراتژیک فرد آر دیوید

 

بهبود سود و عملکرد مهمتر از آن، می تواند به دانلود کتاب کند که از طریق افراد به نتیجه برسید. 2 به یاد داشته باشید که شما می توانید هر کار دیگری را به عنوان یک مدیر به درستی انجام دهید – برنامه ریزی های درخشان، ترسیم نمودارهای سازمانی واضح، راه اندازی خطوط مونتاژ مدرن و استفاده از کنترل های حسابداری پیچیده دانلود کتاب مدیریت استراتژیک فرد آر دیوید اما باز هم شکست می خورید، به عنوان مثال، با استخدام افراد اشتباه یا عدم ایجاد انگیزه زیردستان. از سوی دیگر، بسیاری از مدیران – از ژنرال‌ها گرفته تا روسای جمهور و سرپرستان – حتی بدون برنامه‌ها، سازمان‌ها یا استراتژیک کافی موفق بوده‌اند. آنها موفق بودند زیرا استعداد استخدام افراد مناسب برای مشاغل مناسب و سپس ایجاد انگیزه، ارزیابی و توسعه آنها را داشتند. در حین خواندن این کتاب به یاد داشته باشید که به دست آوردن نتایج نتیجه اصلی مدیریت است و به عنوان یک مدیر، باید این نتایج را از طریق افراد به دست آورید. این واقعیت از ابتدای مدیریت تاکنون تغییر نکرده است. همانطور که یکی از مدیران شرکت آن را خلاصه کرد

دانلود کتاب مدیریت استراتژیک فرد آر دیوید

دانلود کتاب مدیریت استراتژیک فرد آر دیوید

سال فرد آر دیوید که گفته می شود سرمایه گلوگاه یک صنعت در حال توسعه است. من فکر نمی کنم این دیگر درست باشد. من فکر می کنم این نیروی کار و ناتوانی شرکت در جذب و حفظ نیروی کار خوب است که گلوگاه تولید را تشکیل می دهد. من هیچ پروژه بزرگی را نمی شناسم که با ایده های خوب، نشاط و اشتیاق پشتوانه شده باشد که با کمبود نقدینگی متوقف شده باشد. من صنایعی را می شناسم که رشد آنها تا حدی متوقف شده یا با مشکل مواجه شده است زیرا نمی توانند نیروی کار کارآمد و مشتاق را حفظ کنند، و فکر می کنم این امر در آینده بیشتر صادق خواهد بود.

به دلیل رقابت جهانی، پیشرفت های تکنولوژیکی و آشفتگی اقتصادی، این بیانیه هرگز به اندازه امروز صادق نبوده است. روش‌های مدیریت مانند روش‌های موجود در این کتاب می‌تواند به هر مدیر/سرپرست (یا مدیر ) استراتژیک کند تا سطح مشارکت، سود و عملکرد تیم و شرکت خود را افزایش دهد. در اینجا دو نمونه وجود دارد که در این کتاب با آنها آشنا خواهیم شد:

در یکی از کارخانه‌های بسته‌بندی Ball Corp، مدیران ناظرانی را آموزش دادند تا اهداف عملکرد روزانه را تعیین کرده و با آنها ارتباط برقرار کنند. مدیریت دستیابی به هدف روزانه را با کارت امتیازی تیم پیگیری کرد. کارکنان آموزش کتاب ویژه ای برای ارتقای مهارت های خود دریافت کردند. ظرف 12 ماه تولید 84 میلیون قوطی افزایش یافت، شکایات مشتریان 50 درصد کاهش یافت و بازده سرمایه گذاری کارخانه 3090000 دلار افزایش یافت.

یک مرکز تماس به طور متوسط 18.6 جای خالی در سال (حدود 60 درصد نرخ گردش مالی) داشت. محققان هزینه خروج اپراتور مرکز تماس را حدود 21500 دلار تخمین زدند. آنها کل هزینه سالانه گردش نمایندگی برای مرکز تماس را 400853 دلار برآورد کردند. کاهش این نرخ به نصف باعث صرفه جویی در حدود 200000 دلار در سال می شود.

ممکن است زمانی را به عنوان یک مدیر صرف کنید در اینجا دلیل دیگری برای مطالعه این کتاب وجود دارد: ممکن است زمانی را به عنوان مدیر انسانی صرف کنید. برای مثال، حدود یک سوم از کسب و کارهای بزرگ ایالات متحده که مورد بررسی قرار گرفتند، مدیران غیر را به عنوان مدیران ارشد  خود منصوب کردند. بنابراین، شرکت (که این کتاب را منتشر می کند) دانلود رایگان کتاب مدیریت استراتژیک فرد آر دیوید pdf یکی از بخش های انتشارات خود را به عنوان مدیر اجرایی در دفتر مرکزی شرکت خود ارتقا داد. چرا؟ برخی فکر می‌کنند که این افراد ممکن است برای ادغام  شرکت (مانند سیاست‌های پرداخت) با نیازهای استراتژیک دانلود (مانند دانلود کتاب مدیریت استراتژیک فرد آر دیوید دادن انگیزه‌های مدیران با اهداف شرکت) مجهزتر باشند. انتصاب افراد غیر نیز برای مدیر می تواند خوب باشد. به عنوان مثال، یکی از مدیران اجرایی به مدت سه سال به عنوان مدیر ارشد استراتژیک در مسیر تبدیل شدن به مدیر عامل شرکت کرد. او گفت که تجربه ای که به دست آورد در یادگیری چگونگی توسعه رهبران و درک جنبه انسانی تغییر یک شرکت بسیار ارزشمند بود.
با این حال، اکثر مدیران ارشد تجربه قبلی  دارند. حدود 80 درصد از افرادی که در یک نظرسنجی شرکت کردند، در بخش کار کردند. حدود 17٪ دارای عنوان حرفه ای ارشد در (SPHR) موسسه گواهینامه بودند و 13٪ گواهینامه حرفه ای در (PHR) داشتند. انجمن مدیریت استراتژیک (SHRM) بروشوری ارائه می دهد که مسیرهای شغلی جایگزین را در استراتژیک شرح می دهد.
در www.shrm.org جست و جو کنید.

 

strategic management fred david

 

برای کسب و کارهای کوچک و در اینجا یک دلیل دیگر برای مطالعه این کتاب وجود دارد: ممکن است در نهایت به عنوان مدیر خود تبدیل شوید. بیش از نیمی از افرادی که در ایالات متحده کار می کنند برای شرکت های کوچک کار می کنند.  کوچک یک گروه، بیش از 600000 کسب‌وکار جدید ایجاد شده در سال را تشکیل می‌دهند. بنابراین، از نظر آماری، اکثر افرادی که در چند سال آینده از کالج فارغ می شوند، یا برای مشاغل کوچک کار می کنند یا کسب و کارهای کوچک جدیدی برای خود ایجاد خواهند کرد. دانلود کتاب مدیریت استراتژیک فرد آر دیوید کوچک معمولاً حجم حیاتی مورد نیاز برای یک مدیر استراتژیک تمام وقت (چه رسد به یک بخش ) ندارند. مالک و سایر مدیران (و شاید دستیاران) وظایفی مانند امضای قرارداد با کارمندان را انجام می‌دهند. تسلط بر تکنیک های این کتاب باید به شما کمک کند تا یک شرکت کوچک را به طور موثرتری مدیریت کنید. در فصل های بعدی به مدیریت استراتژیک برای کسب و کارهای کوچک خواهیم پرداخت.

 

دانلود خلاصه کتاب مدیریت استراتژیک فرد آر دیوید

دانلود خلاصه کتاب مدیریت استراتژیک فرد آر دیوید

همه مدیران به یک معنا همیشه مدیران بوده اند، زیرا همگی در استخدام، مصاحبه، انتخاب و آموزش کارکنان خود مشارکت می کنند. با این حال، اکثر شرکت ها دارای یک بخش با مدیر ارشد خود هستند. ارتباط وظایف این مدیر و بخش با وظایف نیروی انسانی فروش و تولید و سایر مدیران چیست؟ پاسخ به این امر مستلزم تعریف کوتاهی از خط در مقابل اختیارات کارکنان است. اختیار حق تصمیم گیری، هدایت کار دیگران و دستور دادن است. مدیران معمولاً بین اختیارات خطی و اختیارات کارکنان تمایز قائل می شوند.
در سازمان‌ها، اقتدار خطی به طور سنتی به مدیران این حق را می‌دهد که به مدیران یا کارکنان دیگر دستور صادر کنند. بنابراین اقتدار خط یک رابطه برتر (دستور دهنده)-فرد (گیرنده دستور) ایجاد می کند. وقتی معاون فروش به مدیر فروش خود می‌گوید که «ارائه فروش را تا سه‌شنبه آماده کنید»، او در حال اعمال اختیارات خط خود است. اختیارات دانلود به یک مدیر این حق را می دهد که به مدیران یا کارمندان دیگر مشاوره دهد. یک رابطه مشورتی ایجاد می کند. یک رابطه مشورتی ایجاد می کند. وقتی مدیر می کند که مدیر کارخانه از آزمون انتخاب خاصی استفاده کند، او در حال اعمال اختیارات کارکنان است.
در نمودار سازمانی، مدیران دارای اختیارات کتاب ، مدیران خطی هستند. کسانی که دارای اختیارات کارکنان (مشاوره) هستند، مدیران ستادی هستند. در استفاده رایج، مردم تمایل دارند مدیران خط را با بخش‌های مدیریتی (مانند فروش یا تولید) که برای بقای شرکت حیاتی هستند، مرتبط کنند. مدیران ستادی عموماً بخش‌هایی را اداره می‌کنند که مشاوره یا پشتیبانی هستند، مانند خرید و مدیریت استراتژیک . مدیران معمولاً مدیران کارکنان هستند. آنها به مدیران خط در زمینه فرد آر دیوید مانند استخدام، استخدام و جبران خسارت کمک و مشاوره می دهند.

اقتدار
حق تصمیم گیری، هدایت کار دیگران و دستور دادن.

اقتدار خطی
به طور سنتی به مدیران این حق را می دهد که برای مدیران یا کارمندان دیگر دستور صادر کنند.

اختیارات کارکنان
به یک مدیر این حق را می دهد که به مدیران یا کارمندان دیگر مشاوره دهد

مدیر خط
مدیری که اختیار هدایت کار زیردستان را دارد و مسئولیت انجام وظایف سازمان را بر عهده دارد.

مدیر کارکنان
مدیری که به مدیران خط کمک و مشاوره می دهد.

 

مسئولیت های مدیریت استراتژیک مدیران خط

با این حال، مدیران خط وظایف زیادی دارند. این به این استراتژیک است که رسیدگی مستقیم به افراد همیشه بخشی از وظایف هر مدیر خطی، از رئیس تا سرپرستان خط اول بوده است. یک شرکت بزرگ وظایف سرپرستان خط خود را برای مدیریت موثر تحت این عناوین کلی تشریح می کند:
1. قرار دادن فرد مناسب در شغل مناسب
2. راه اندازی کارکنان جدید در سازمان (گرایش)
3. آموزش کارکنان برای مشاغلی که برای آنها جدید است
4. بهبود عملکرد شغلی هر فرد
5. کسب همکاری خلاق و توسعه کار روان روابط
6. تفسیر خط مشی ها و رویه های شرکت
7. کنترل هزینه های نیروی کار
8. توسعه توانایی های هر فرد
9. ایجاد و حفظ روحیه دپارتمان
10. حفاظت از سلامت و شرایط فیزیکی کارمندان
و در این فصل خواهیم دید که ابزارهای دیجیتالی مانند استخدام دانلود رایگان کتاب مدیریت استراتژیک فرد آر دیوید pdf و رایانش ابری در واقع در حال گسترش بسیاری از مسئولیت های مدیریت هستند.

پست های معمولی شامل مدیر حقوق و مزایا، سرپرست استخدام و استخدام، متخصص آموزش و مدیر روابط کارکنان است. نمونه هایی از وظایف شغلی عبارتند از:
• استخدام کنندگان: تماس های خود را در جامعه حفظ کنید و شاید به طور گسترده برای جستجوی متقاضیان شغل واجد شرایط سفر کنید.
• نمایندگان فرصت های شغلی برابر (EEO) یا هماهنگ کنندگان اقدام مثبت: شکایات EEO را بررسی و حل و فصل کنید، شیوه های سازمانی را برای تخلفات احتمالی بررسی کنید، و گزارش های EEO را جمع آوری و ارسال کنید.
• تحلیلگران شغل: اطلاعات دقیق در مورد وظایف شغلی را جمع آوری و بررسی کنید تا شرح شغل را آماده کنید.
• مدیران حقوق و دستمزد: برنامه های جبرانی را توسعه دهید و برنامه مزایای کارکنان را مدیریت کنید.
• آموزش متخصصان: برنامه ریزی، سازماندهی و هدایت فعالیت های آموزشی.
• متخصصان روابط کار: به مدیریت در مورد تمام جنبه های روابط اتحادیه و مدیریت مشاوره می دهند.

قسمتی از کتاب

قسمتی از کتاب

جمعیت شناسی و گرایش های تنوع نیروی کار
ترکیب نیروی کار در چند سال آینده همچنان تغییر خواهد کرد. به طور خاص، با تعداد بیشتری از زنان، اعضای گروه های اقلیت، و کارگران مسن تر در نیروی کار، تنوع بیشتری خواهد داشت. جدول 1 1 نمای پرنده ای را ارائه می دهد. بین سال‌های 1992 و 2022، درصد نیروی کاری که وزارت کار ایالات متحده به عنوان “سفیدپوست” طبقه‌بندی می‌کند از 85 درصد به 77.7 درصد کاهش می‌یابد. در عین حال، درصد نیروی کار که آن را به عنوان “آسیایی” طبقه بندی می کند از 4٪ به 6.2٪ افزایش می یابد و افراد با منشاء اسپانیایی از 8.9٪ به 19.1٪ افزایش می یابد. درصد کارگران جوان کاهش خواهد یافت، در حالی که افراد بالای 55 سال از 11.8 درصد نیروی کار در سال 1992 به 25.6 درصد در سال 2022 دانلود خواهند کرد. بسیاری از کارفرمایان «نیروی کار سالخورده» را یک مشکل بزرگ می نامند. مشکل این است که کارگران جوان‌تر کافی برای جایگزینی تعداد استراتژیک کارگران مسن‌تر دوران شکوفایی کودک (متولدین تقریباً 1946-1964) که بازنشسته می‌شوند، وجود ندارد. بسیاری از کارفرمایان در حال بازگرداندن بازنشستگان هستند (یا فقط سعی می کنند آنها را از خروج باز دارند).

جدول 1 1 گروه های جمعیتی به عنوان درصد نیروی کار، 1992-2022

با کمبود کلی نیروی کار پیش بینی شده (کارگران جوان تر برای جایگزینی بازنشستگان کافی نیستند)، بسیاری از کارفرمایان کارگران خارجی را برای مشاغل ایالات متحده استخدام می کنند. برنامه ویزای H-1B به کارفرمایان ایالات متحده این امکان را می دهد که در زمانی که نمی توانند کارگران واجد شرایط آمریکایی پیدا کنند، متخصصان خارجی ماهر را برای کار در ایالات متحده استخدام کنند. کارفرمایان ایالات متحده سالانه حدود 181000 کارگر خارجی را تحت این برنامه ها جذب می کنند، اگرچه چنین برنامه هایی با مخالفت مواجه می شوند.
سایر شرکت ها به سمت کارگران استراتژیک روی آورده اند. کارگران غیرسنتی کسانی هستند که چندین شغل دارند، یا کارگران “موقت” یا نیمه وقت هستند، یا کسانی که در ترتیبات جایگزین کار می کنند (مانند یک تیم مادر و دختر که یک شغل اداری مشترک دارند). دیگران به عنوان “پیمانکاران مستقل” برای پروژه های خاص خدمت می کنند. تقریباً 10 درصد از کارگران دانلود – 13 میلیون نفر – با این گروه نیروی کار غیرسنتی مطابقت دارند.
برخی از کارفرمایان نسل هزاره یا کارمندان ” نسل Y” (آنهایی که تقریباً بین سال‌های 1982 تا 2004 متولد شده‌اند) چالشی برای مقابله با آن‌ها می‌دانند، و این فقط یک پدیده آمریکایی نیست. به عنوان مثال، نیویورک تایمز اخیراً گزارش داد که از آنجایی که قانون تک فرزندی در چین باعث می شود بسیاری از والدین فرزندان خود را ناز و نوازش کنند، افسران ارشد ارتش چین در تربیت داوطلبان هزاره ساله و سربازان وظیفه مشکل دارند.
از سوی دیگر، هزاره ها نیز مجموعه وسیعی از مهارت ها را به ارمغان می آورند. آنها با رسانه های اجتماعی بزرگ شده اند و در همکاری آنلاین متخصص هستند. و با بزرگ شدن با اپل و گوگل، با نوآوری راحت هستند.

 

روندها در نحوه کار افراد
در همان زمان، کار از مشاغل تولیدی به مشاغل خدماتی در آمریکای شمالی و اروپای غربی تغییر یافته است. امروزه بیش از دو سوم نیروی کار ایالات متحده در تولید و ارائه خدمات، نه محصولات، مشغول به کار هستند. انتظار می رود تا سال 2020، صنایع ارائه خدمات 131 میلیون از 150 میلیون (87 درصد) مشاغل دستمزدی و حقوقی را به خود اختصاص دهند. بنابراین در چند سال آینده تقریباً تمام مشاغل جدید اضافه شده در ایالات متحده در بخش خدمات خواهد بود نه در صنایع تولید کالا.

کارگران درخواستی هرکسی که در  ثبت نام کرده باشد قبلاً چیزی در مورد کارگران درخواستی می داند.18 در آخرین شمارش، اوبر تقریباً 40000 راننده پیمانکار مستقل جدید در ماه ثبت نام می کرد، نرخی که هر چند ماه دو برابر می شد.
امروزه، در شرکت‌های بیشتری مانند Uber، وAirbnb، کارمندان اصلاً کارمند نیستند، بلکه و پیمانکاران مستقلی هستند که در زمانی که می‌توانند روی چیزی که می‌خواهند روی آن کار کنند، زمانی که شرکت به آنها نیاز دارد، کار می‌کنند. بنابراین، برای مثال، Airbnb می‌تواند اساساً یک شرکت اقامتی وسیع را با تنها کسری از کارمندان «معمولی» که مانند Hilton Worldwide به آن نیاز دارد راه‌اندازی کند (زیرا خانه‌ها تحت مالکیت و مدیریت خود صاحبان خانه هستند). سایت‌های دیگری که از کارگران درخواستی بهره می‌برند عبارتند ازAmazon’s Mechanical Turk ، ، TaskRabbit و  (که به کاربران امکان می‌دهد در صورت نیاز به انجام کار، از هزاران نظافتچی و مبلمان Handy استفاده کنند). رئیس ، که متخصص کوتاه مدت را از طریق سایت خود قرار می‌دهد، می‌گوید که که در سایت آن هستند «مجموعه مهارت‌های مستقل و سیار» در نظر گرفته می‌شوند.
این واقعیت که کارفرمایان به طور فزاینده ای به Uber مانند “نیروهای کار گسترده” متکی هستند، پیامدهایی برای دارد. برای مثال، شرکت‌هایی که به ، مشاوران و سایر کارمندان  متکی هستند، باید سیاست‌های پرسنلی را در مورد مسائلی مانند پرداخت غرامت برای این  ایجاد کنند و به عنوان کارگزاران کتاب در تطبیق کارگران خاص با وظایف خاص که نیاز دارند، متخصص تر شوند. که باید انجام شود.
مدل‌های درخواستی مانند و مخالفانی دارند. برخی از افرادی که برای خدمات درخواستی کار می کنند، می گویند مشاغل گاهی اوقات پست می تواند باعث شود که آنها احساس بی احترامی کنند. یکی از منتقدان می گوید چنین کاری غیرقابل پیش بینی و ناامن است. در مقاله‌ای در نیویورک تایمز آمده است: “نگرانی بزرگ‌تر در مورد مشاغل درخواستی در مورد مزایا نیست، بلکه در مورد فقدان نمایندگی است – آینده‌ای که در آن رایانه‌ها، به جای انسان، تعیین می‌کنند که شما چه کاری، چه زمانی و به چه میزان انجام دهید.” برخی از رانندگان  اخیراً برای تبدیل شدن به کارمندان عادی (و نه پیمانکاران مستقل مستقل) شکایت کردند.

دانلود رایگان

دانلود رایگان

سرمایه انسانی یکی از پیامدهای بزرگ چنین روندهای جمعیتی و نیروی کار، تأکید روزافزون کارفرمایان بر دانش، آموزش، آموزش، مهارت و تخصص کارگرانشان است – به عبارت دیگر بر «سرمایه انسانی» آنها.
مشاغل خدماتی مانند مشاور و وکیل همیشه بر آموزش و دانش تأکید داشتند. و گسترش امروزی مشاغل مرتبط با فناوری اطلاعات مانند گوگل و فیس بوک البته مستلزم سطوح بالایی از سرمایه انسانی است. تغییر بزرگ این است که حتی مشاغل تولیدی «سنتی» مانند به طور فزاینده‌ای از فناوری پیشرفته برخوردار هستند. به طور مشابه، فرد آر دیوید، کارمندان خرده‌فروشی،  ، پردازشگران وام مسکن، و  بسته‌ها، امروز به سطحی از پیچیدگی تکنولوژیک نیاز دارند که چند سال پیش به آن نیاز نداشتند. بنابراین در اقتصاد ما که به طور فزاینده ای مبتنی بر دانش است، “… به نظر می رسد کسب و توسعه سرمایه انسانی برتر برای سودآوری و موفقیت شرکت ضروری است.”
برای مدیران، چالش که آنها باید چنین کتاب مدیریت استراتژیک فرد آر دیوید را متفاوت مدیریت کنند. برای مثال، توانمندسازی کارگران برای تصمیم‌گیری بیشتر به این فرض است که شما آنها را انتخاب کرده‌اید، آموزش داده‌اید و به آنها پاداش داده‌اید تا خودشان تصمیم‌های بیشتری بگیرند. بنابراین کارفرمایان برای انتخاب، آموزش و جذب این کارکنان به شیوه های مدیریت استراتژیک جدید نیاز دارند. به عنوان یک مرکز سود نشان می دهد که چگونه یک کارفرما از سرمایه انسانی خود بهره برده است.

 

خرید کتاب مدیریت استراتژیک فرد آر دیوید

 

بهبود عملکرد: به عنوان یک مرکز سود
تقویت خدمات مشتری

یک بانک نرم‌افزار ویژه‌ای نصب کرد که رسیدگی به سؤالات مشتریان را برای نمایندگان خدمات مشتریان خود آسان‌تر کرد. با این حال، بانک به هیچ وجه شغل نمایندگان خدمات را تغییر نداد. در اینجا، سیستم نرم افزاری جدید به نمایندگان خدمات کمک کرد تا تماس های بیشتری را مدیریت کنند. اما در غیر این صورت، این بانک هیچ سود عملکردی بزرگی نداشت.
بانک دوم همین نرم افزار را نصب کرد. اما، این بانک به دنبال سرمایه‌گذاری بر نحوه آزادسازی زمان مشتریان توسط نرم‌افزار جدید، تیم خود را نیز مجبور کرد تا مشاغل نمایندگان خدمات مشتری را ارتقا استراتژیک . این بانک به آنها آموزش داد که چگونه خدمات بانک را بیشتر بفروشند، به آنها اختیار بیشتری برای تصمیم گیری داد و دستمزد آنها را دانلود داد. در اینجا، سیستم کامپیوتری جدید به لطف نمایندگان خدمات مشتری که به تازگی آموزش دیده و توانمند شده اند، فروش و سودآوری محصول را به طرز چشمگیری بهبود بخشید. اقدامات ارزش افزوده مانند اینها عملکرد کارکنان و سودآوری شرکت را بهبود می بخشد.

اگر استاد شما این را تعیین کرده است، برای تکمیل این بحث به بخش تکالیف mymanagementlab.com بروید.
صحبت در مورد آن 1: در مورد سه نمونه خاص دیگر از کارهایی که معتقدید بخش این بانک دوم می تواند برای بهبود عملکرد نمایندگان انجام دهد، بحث کنید.

کتاب pdf

کتاب pdf

روندهای جهانی شدن
جهانی شدن به شرکت اشاره دارد که فروش، مالکیت، و/یا تولید خود را به بازارهای جدید خارج از کشور گسترش می دهند. بنابراین تویوتا Camrys را در کنتاکی می‌سازد، در حالی که اپل آیفون‌ها را در چین مونتاژ می‌کند. مناطق آزاد تجاری – توافقاتی که تعرفه  و موانع را در بین شرکای تجاری کاهش می دهد – تجارت بین را بیشتر تشویق می کند. توافقنامه تجارت آزاد آمریکای شمالی (نفتا) و اتحادیه اروپا (EU) نمونه هستند.
جهانی شدن در حدود 50 سال گذشته کتاب گرفته است. به عنوان مثال، مجموع واردات و صادرات ایالات متحده از 47 میلیارد دلار در سال 1960 به 562 میلیارد دلار در سال 1980 و اخیراً به حدود 5.1 تریلیون دلار افزایش یافت. فلسفه های اقتصادی و سیاسی در حال تکامل باعث این رونق شد. دولت ها مالیات ها یا تعرفه های مرزی را کاهش دادند، مناطق تجاری آزاد اقتصادی را تشکیل دادند و اقدامات دیگری را برای تشویق جریان آزاد تجارت بین کشورها انجام دادند. منطق اساسی اقتصادی این بود که با انجام این کار، همه کشورها سود خواهند برد، و در واقع، اقتصادهای سراسر جهان تا همین اواخر به سرعت رشد می کردند. در همان زمان، جهانی شدن رقابت بین  را به شدت افزایش داد. جهانی شدن بیشتر به معنای رقابت بیشتر بود و رقابت بیشتر به معنای فشار بیشتر برای «کلاس جهانی» – کاهش هزینه‌ها، بهره‌وری بیشتر کارکنان و انجام کارها بهتر و فرد آر دیوید بود.
از آنجایی که شرکت‌های چندملیتی به دنبال موقعیت هستند، بسیاری از عملیات‌ها را به خارج از کشور منتقل می‌کنند، نه فقط برای جستجوی نیروی کار ارزان‌تر، بلکه برای ورود به بازارهای جدید. به عنوان مثال، تویوتا هزاران کارمند فروش مستقر در آمریکا دارد، در حالی که جنرال الکتریک بیش از 10000 کارمند در فرانسه دارد. جستجو برای کارایی بیشتر، برخی از کارفرمایان را به سمت خارج از کشور سوق می‌دهد (صادرات مشاغل به مکان‌های ارزان‌تر در خارج از کشور، مانند زمانی که Dell برخی از مشاغل مرکز تماس را به دانلود صادر کرد). برخی از کارفرمایان حتی مشاغل بسیار ماهر مانند وکالت را برون مرزی انجام می دهند. مدیریت جنبه های “مردم” جهانی شدن وظیفه بزرگی برای هر شرکتی است که در خارج از کشور توسعه می یابد – و برای مدیران آن.

 

گرایش های اقتصادی
اگرچه جهانی شدن از اقتصاد رو به رشد جهانی حمایت کرد، 10 سال گذشته از نظر اقتصادی دشوار بود. همانطور که در شکل 1 2 مشاهده می کنید، تولید ناخالص ملی (GNP) – معیاری از تولید کل ایالات متحده آمریکا – بین سال های 2001 و 2007 رشد کرد. در این دوره، قیمت مسکن (نگاه کنید به شکل 1 3) به همان اندازه 20 درصد در سال افزایش یافت. بیکاری در حدود 4.7% ثابت ماند. تولید ناخالص داخلی کاهش یافت. قیمت خانه 10 درصد یا بیشتر (بسته به شهر) کاهش یافت. بیکاری در سراسر کشور به زودی به بیش از 10 درصد افزایش یافت.

شکل 1 2 تولید ناخالص ملی، 1940-2010 منبع: بر اساس ” تولید ناخالص ملی (GNP)” توسط FRED Economic Data/St. لوئیس فدرال، از بانک فدرال رزرو سنت لوئیس.

خرید اینترنتی کتاب مدیریت استراتژیک فرد آر دیوید

 

شکل 1 3 case شاخص های قیمت خانه ژوئن 1988–ژوئن 2013 منبع: بر اساس شاخص های قیمت خانه Case Shiller ژوئن 1988– ژوئن 2013، SJune 2013، S&P Dow Jones Indices LLCبازدید در 30 سپتامبر 2013

چرا این همه اتفاق افتاد؟ این پیچیده است. بسیاری از دولت ها قوانین و مقررات را حذف کردند. برای مثال، در آمریکا و اروپا، قوانینی که از گسترش بانک‌های تجاری به جدید مانند بانکداری سرمایه‌گذاری جلوگیری می‌کرد، کاهش یافت. “سوپرمارکت های مالی” غول پیکر و چند ملیتی مانند بانک ظهور کردند. با مقررات کمتر، و  بیشتری به زودی عمیقاً در بدهی قرار گرفتند. خریداران خانه با پول کمی خانه خریدند. بانک  آزادانه به توسعه دهندگان پول قرض دادند تا خانه های بیشتری بسازند. برای تقریبا 20 سال، مصرف کنندگان ایالات متحده بیش از درآمد خود هزینه کردند. ایالات متحده به یک کشور بدهکار تبدیل شد. تراز پرداخت‌ها (صادرات منهای واردات) از 3.5 میلیارد دلار مثبت سالم در سال 1960 به کسری منفی بزرگ (واردات بیش از صادرات) اخیراً 497 میلیارد دلار رسید. با قرض گرفتن پول بود. بنابراین، بسیاری از رونق بر اساس بدهی ساخته شده است.
در حوالی سال 2007، تمام آن سال‌های انباشت بدهی مسیر خود را طی کرد. بانک و سایر موسسات مالی خود را در اختیار تریلیون ها دلار وام های بی ارزش قرار دادند. دولت برای جلوگیری از فروپاشی آنها وارد عمل شدند. وام خشک شد بسیاری از مشاغل و مصرف کنندگان خرید را متوقف کردند. اقتصاد مخدوش شد.
روندهای اقتصادی امروز رو به افزایش است و امیدواریم این روند ادامه پیدا کند. برای مثال، نرخ بیکاری از بیش از 10 درصد در چند سال پیش به حدود 5 درصد در سال 2015 کاهش یافته بود و فعالیت های اقتصادی نیز در حال افزایش بود.
با این حال، این لزوما به معنای حرکت روشن برای اقتصاد نیست. برای یک چیز، “رکود بزرگ” 2007-2009 قطعا توجه همه را به خود جلب کرد. بسیاری از شرکت‌ها پس از اینکه مخزن اقتصادی را به شکلی که دیدند، نسبت به هزینه‌های زیادی برای توسعه کارخانه‌ها و تجهیزات مردد شدند. فروپاشی مالی و حذف بدهی‌های بیش از حد، بانک‌ها را تمایلی به اعطای وام‌های جدید ندارند، بنابراین صاحبان مشاغل کوچک احتمالی برای راه‌اندازی  جدید مشکل پیدا می‌کنند. با وجود وام‌های مسکن (اغلب هنوز) زیر کتاب ، کارت اعتباری و بدهی‌های وام شهریه‌شان همچنان بر سرشان مانده است، و بسیاری از آنها هنوز شغل خوبی ندارند، فرد آر دیوید دانلود در مورد پایان دادن به هزینه‌ها محتاط هستند. هیئت مدیره فدرال رزرو، که از توسعه اقتصادی پس از رکود بزرگ حمایت می کرد، در سال 2014 کاهش حمایت را آغاز کرد (به دلیل اینکه اقتصاد دانلود کتاب مدیریت استراتژیک فرد آر دیوید  به نظر می رسید و به دلیل بدهی های هنگفتی که از بهبود حمایت می کرد). در عین حال، افزایش بهره کند است که ممکن است رشد اقتصادی را بیشتر کند کند. و پس از آنچه جهان در سال‌های 2007-2009 پشت سر گذاشت، تردید وجود دارد که مقررات زدایی، ، و جهانی‌سازی که باعث رشد اقتصادی در 50 سال گذشته شده است، ادامه یابد.

 

نمودار مدیریت

نمودار مدیریت

روندهای نیروی کار پیچیدگی همه اینها این واقعیت است که نیروی کار در آمریکا کندتر از حد انتظار رشد می کند (که خوب نیست، زیرا اگر کارفرمایان نتوانند به اندازه کافی کارگر بیابند، نمی توانند توسعه پیدا کنند). به طور دقیق، اداره آمار کار رشد نیروی کار را 0.5 درصد در سال از 2012 تا 2022 در مقایسه با نرخ رشد سالانه 0.7 درصد در طول دهه 2002-2012 پیش بینی کرده است. چرا رشد نیروی کار کندتر است؟ بیشتر به این دلیل که با افزایش سن، «نرخ مشارکت نیروی کار» کاهش می‌یابد – به عبارت دیگر، درصد جمعیتی که می‌خواهند کار کنند در حال کاهش است. همه را با هم جمع کنید و نتیجه به نظر می رسد که رشد اقتصادی کندتر در پیش است. اداره آمار کار پیش بینی می کند که تولید ناخالص داخلی (GDP) سالانه 2.6٪ از سال 2012 تا 2022 افزایش می یابد، که کندتر از 3٪ یا بیشتر از اواسط دهه 1990 تا اواسط دهه 2000 بود. یک مطالعه بر روی 35 افسر ارشد شرکت های بزرگ جهانی گفت که “مدیریت استعداد” – کسب، توسعه و حفظ استعدادها برای رفع نیازهای استخدامی شرکت – به عنوان دغدغه اصلی آنها رتبه بندی شده است.

نیروی کار نامتعادل اخبار اقتصادی دیگری نیز وجود دارد. اگرچه نرخ بیکاری در حال کاهش است، اما تا حدی این کار را به این دلیل انجام می دهد که افراد کمتری به دنبال شغل می گردند (به یاد داشته باشید کاهش نرخ مشارکت نیروی کار). علاوه بر این، تقاضا برای کارگران نامتعادل است. به عنوان مثال، نرخ بیکاری «متوسط» مثلاً 5 درصد این واقعیت را پنهان می کند که نرخ بیکاری مثلاً برای فارغ اخیر کالج بسیار بالاتر بود، در حالی که نرخ بیکاری مهندسین نرم افزار بسیار کمتر بود. در واقع، تقریباً نیمی از فارغ‌التحصیلان کالج شاغل در ایالات متحده در مشاغلی هستند که معمولاً به کمتر از چهار سال تحصیلات دانشگاهی نیاز دارند. چرا این اتفاق افتاد؟ به طور خلاصه، زیرا اکثر مشاغلی که اقتصاد در چند سال گذشته اضافه کرده است نیازی به تحصیلات دانشگاهی ندارد و اداره آمار کار می گوید که احتمالاً ادامه خواهد داشت. مشاغلی که معمولاً به تحصیلات تکمیلی نیاز ندارند، چند سال پیش تقریباً دو سوم کارگران را استخدام می کردند. و “دو سوم از 30 شغلی که بیشترین افزایش اشتغال پیش بینی شده از سال 2012 تا 2022 را داشتند، معمولاً برای ورود به تحصیلات تکمیلی نیاز ندارند”.
نتیجه یک نیروی کار نامتعادل است: در برخی مشاغل (مانند فناوری پیشرفته) نرخ بیکاری پایین است، در حالی که در برخی دیگر نرخ بیکاری هنوز بسیار بالا است. در بسیاری از شرکت‌ها نمی‌توانند نامزد پیدا کنند، در حالی که در سایر شرکت‌ها تعداد زیادی نامزد وجود دارد. و بسیاری از افرادی که امروزه کار می کنند در مشاغلی “زیر” تخصص خود هستند (که ممکن دانلود رایگان کتاب مدیریت استراتژیک فرد آر دیوید pdf به توضیح اینکه چرا حدود 70٪ از کارمندان گزارش می دهند که از نظر روانی در محل کار خود را از دست داده اند یا خیر). در هر صورت، رشد آهسته و عدم تعادل نیروی کار به معنای فشار بیشتر بر کارفرمایان (و مدیران  و مدیران خط آنها) است تا بهترین تلاش را از کارکنان خود دریافت کنند.

شکل کتاب

شکل کتاب

گرایش های فناوری
با این حال، ممکن است این فناوری باشد که بیشتر روندهای شکل‌دهی به مدیریت استراتژیک امروزی را مشخص می‌کند. به عنوان مثال، شرکت مشاوره Accenture تخمین می‌زند که ارتباطات رسانه‌های اجتماعی از طریق ابزارهایی مانند LinkedIn به زودی تا 80 درصد از افراد جدید را ایجاد می‌کند که اغلب به مدیران خط اجازه دور زدن واحد مدیریت را می‌دهد.

 

دانلود خلاصه کتاب مدیریت استراتژیک فرد آر دیوید

پنج نوع اصلی از دیجیتال این انتقال عملکرد را از متخصصان به اتوماسیون هدایت می‌کنند. کارفرمایان به طور فزاینده ای از ابزارهای رسانه های اجتماعی مانند دانلود (به جای مثلاً بسیاری از آژانس های استخدامی) برای استخدام کارمندان جدید استفاده می کنند. کارفرمایان از برنامه های موبایل جدید استفاده می کنند، به عنوان مثال، برای نظارت بر موقعیت کارکنان و ارائه عکس های دیجیتال در ساعت مرکز در محل برای شناسایی کارگران. بازخورد، سرگرمی و اهداف ذاتی در بازی از بسیاری از برنامه‌های آموزشی جدید پشتیبانی می‌کند و وب‌سایت‌هایی مانند Knack، Gild، و True Office کارفرمایان را قادر می‌سازند تا ویژگی‌های بازی را به آموزش، ارزیابی عملکرد و جذب نیرو وارد کنند. رایانش ابری و رابط‌های کاربری بصری‌تر، کارفرمایان را قادر می‌سازد تا مواردی مانند دستیابی به هدف یک تیم را نظارت و گزارش دهند و بازخورد ارزیابی زمان واقعی را ارائه دهند. در نهایت، تجزیه و تحلیل داده اساساً به معنای استفاده از تکنیک های آماری، الگوریتم ها و حل مسئله برای شناسایی روابط بین داده به منظور حل مسائل خاص است (دانلود خلاصه کتاب مدیریت استراتژیک فرد آر دیوید ویژگی های نامزد ایده آل چیست، یا چگونه می توانم از قبل بگویم کدام یک از بهترین کارمندانم چیست؟ احتمال دارد ترک کند؟). هنگامی که تجزیه و تحلیل داده در مدیریت اعمال می شود، تجزیه و تحلیل استعداد نامیده می شود.
به عنوان یک مثال، تجزیه و تحلیل استعدادها، نحوه جستجوی کارفرمایان برای نامزدهای شغلی را متحول می کند. به عنوان مثال، گزارش شده است که یکی از کارفرمایان سال‌ها با این فرض کار می‌کرد که کتاب دانلود کتاب مدیریت استراتژیک فرد آر دیوید بود که نامزد تحصیل می‌کرد، نمرات آنها و مراجع آنها. یک مطالعه تحلیلی استعداد گذشته نگر نشان داد که این ویژگی اصلا اهمیتی ندارند. آنچه مهم بود مواردی از این قبیل بود: رزومه آنها از نظر گرامری صحیح بود، آنها تا زمانی که مدرکی دریافت نکردند مدرسه را رها نکردند، آنها در مشاغل قبلی موفق بودند و با دستورالعمل های مبهم توانستند موفق شوند.
تغییرات فن‌آوری بر ماهیت مشاغل نیز تأثیر می‌گذارد. زمانی که شخصی به «مشاغل فناوری» فکر می‌کند، مشاغل اپل و گوگل به ذهنشان خطور می‌کند، اما فناوری بر انواع شغل‌ها تأثیر می‌گذارد. در کارخانه Alcoa’s Davenport Works در آیووا، یک کامپیوتر در هر ایستگاه کاری به هر یک از کارکنان کمک می کند تا ماشین های خود را کنترل کنند یا داده فرد آر دیوید را به اشتراک بگذارند. یکی از دانشجویان سابق کالج در کارخانه ای با ماشین های خودکار رهبر تیم شد. او و تیمش دستورات را در ماشین‌های رایانه‌ای که قطعات دقیق ایجاد می‌کنند تایپ می‌کنند. به عنوان مثال دیگر، حدود 17 میلیون نفر در حال حاضر از فناوری اطلاعات برای کار از دانلود کتاب مدیریت استراتژیک فرد آر دیوید دور دست‌کم یک بار در ماه استفاده می‌کنند. “سایت های کار مشترک” فضای اداری و دسترسی به وای فای و تجهیزات اداری را به کارگران آزاد ارائه می دهد.

بخشی از متن کتاب

بخشی از متن کتاب

مدیریت استراتژیک جدید امروزی
«مدیریت پرسنل» چیز جدیدی نیست.48 ارتش های باستانی و تلاش های سازمان یافته همیشه مستلزم جذب، انتخاب، آموزش و برانگیختن کارگران بوده است. اما وظایف پرسنلی مانند این عمدتاً فقط بخشی از شغل هر مدیر بود، چیزی که در بیشتر کشورها تا اواخر دهه 1800 ادامه داشت. در آن زمان، مشکلات کارگری در بسیاری از کارخانه‌های دانلود پس از انقلاب صنعتی به وجود آمد. به زودی کارفرمایان «دفاتر رفاه» و «منشی رفاه» را برای مدیریت فعالیت‌هایی مانند اتاق‌های شستشوی کارخانه‌ها و «دفترهای ایمنی» برای نظارت بر ایمنی کارخانه راه‌اندازی کردند. تا سال 1900، کارفرمایان اولین “دفاتر استخدام”، برنامه های آموزشی و مدارس کارخانه را راه اندازی کردند. مدیریت پرسنل آغاز شده بود.

هدف یادگیری 1 3 به اختصار ” HR توزیع شده” و دیگر جنبه های مهم مدیریت انسانی امروزی را شرح دهید.

در این شرکت‌های اولیه، مدیران پرسنل استخدام و اخراج را از بر عهده گرفتند، بخش‌های حقوق و دستمزد را اداره کردند و برنامه‌های مزایا را مدیریت کردند. با ظهور تخصص در آزمایش، بخش های پرسنل نقش بیشتری در انتخاب و آموزش کارکنان ایفا کردند. قوانین اتحادیه جدید در دهه 1930 “کمک به کارفرما در برخورد با اتحادیه ها” را به وظایف پرسنل اضافه کردند. قوانین جدید استخدامی برابر در دهه 1960 کارفرمایان را بیشتر به مدیریت پرسنل متکی کرد تا از ادعاهای تبعیض اجتناب کنند. در دهه 1970، جهانی شدن به دست آوردن مزیت رقابتی از طریق کارکنان متعهد – و در نتیجه مدیریت پرسنل – اهمیت فزاینده ای پیدا کرد. امروزه روندهای اقتصادی و جمعیتی (به عنوان مثال کاهش نرخ مشارکت نیروی کار و جمعیت پیر را به یاد بیاورید) یافتن، استخدام و ایجاد انگیزه در کارکنان را چالش  می کند، در حالی که مشاغل با فناوری پیشرفته و خدماتی بیشتر به این معنی است که کارفرمایان باید در مدیریت دانش، مهارت و مهارت های کارکنان برتر باشند. تخصص (سرمایه انسانی) از طریق دپارتمان های مدیریت که به درستی تغییر نام داده فرد آر دیوید. علاوه بر این، همانطور که دیدیم، روندهای تکنولوژیکی از جمله موبایل و رسانه های اجتماعی در حال تغییر نحوه استخدام، انتخاب، آموزش، ارزیابی و ایجاد انگیزه توسط کارفرمایان هستند. به یک معنا، مدیریت استراتژیک جدیدی در حال ظهور است. در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت.

توزیع شده و مدیریت جدید
شاید مهم‌تر از همه، به لطف فناوری‌های دیجیتالی مانند تلفن‌های همراه و رسانه‌های اجتماعی، وظایف مدیریت  بیشتر و بیشتر از یک بخش مرکزی HR بین کارکنان و مدیران شرکت توزیع می‌شود. برای مثال، کارمندان LivingSocial مستقر در واشنگتن از یک ابزار دیجیتالی به نام برای اظهار نظر در مورد کار یکدیگر. سپس LivingSocial از این نظرات به عنوان ورودی برای ارزیابی رسمی کارکنان خود استفاده می کند. به عنوان مثال، کارمندان LivingSocial مستقر در واشنگتن از ابزار دیجیتالی به نام برای اظهار نظر در مورد کار یکدیگر استفاده می کنند. سپس LivingSocial از این نظرات به عنوان ورودی برای ارزیابی رسمی کارکنان خود استفاده می کند. به طور مشابه، مدیران استخدام در برخی از دانلود مدیریت  را دور می‌زنند تا نامزدها را مستقیماً از طریق پیدا کنند. در Google، زمانی که شخصی برای شغلی درخواست می‌کند، دانلود رایگان کتاب مدیریت استراتژیک فرد آر دیوید pdf او به فرد آر دیوید می‌رود که بر اساس علایق و تجربیات، استخدام را با کارمندان فعلی Google مطابقت می‌دهد. در فرآیندی که گوگل آن را «انبوه » می نامد، کارمندان گوگل در مورد افرادی که گوگل استخدام می کند، حرف بزرگی می زنند.
برخی از کارشناسان می گویند که اگر روندهای فعلی ادامه یابد، بسیاری از جنبه های مدیریت   و استعداد “به طور کامل در نحوه انجام کار در یک سازمان [توزیع] گنجانده می شود و در نتیجه به بخشی روزمره از انجام کسب و کار تبدیل می شود. بنابراین، تا حدودی طعنه آمیز، به نظر می رسد که ما از برخی جنبه ها به زمان قبل از اولین بخش های پرسنلی که مدیران خط بیشتر سوالات اموزش و توسعه منایع انسانی پرسنلی را انجام می دادند، تغییر مسیر می دهیم. به عنوان مثال، هیلتون در سراسر جهان فعالیت‌های بیشتری را در اختیار کارمندان قرار می‌دهد، در حالی که به دست آمده را به سمت ایجاد جنبه‌های استراتژیک‌تر کارهایی که مدیران انسانی خود انجام می‌دهند، هدایت می‌کند. در فصل‌های بعدی، از ویژگی‌های HRشکل دهنده ترند مانند فصل همراه برای ارائه مثال‌های بیشتر استفاده خواهیم کرد.

 

HR شکل دهنده ترند: رسانه‌های دیجیتال و اجتماعی
ابزارهای رسانه‌های دیجیتال و اجتماعی و مدیریت جدید .

ابزارهای دیجیتال و رسانه های اجتماعی در حال تغییر نحوه جستجوی افراد برای شغل و نحوه جذب، حفظ، پرداخت و آموزش کارمندان توسط شرکت ها هستند. با انجام این کار، آنها شیوه مدیریت را متحول کردند و به نوعی مدیریت جدیدی را ایجاد کردند. در اینجا چند نمونه آورده شده است.
سایت‌های شغلی اکنون عملکرد درونی کارفرمایان را شفاف‌تر از همیشه کرده‌اند.۵۵ سایت‌هایی مانند  به اعضای خود اجازه می‌دهند تا بینش‌هایی را در کتاب گزارش های حقوق و دستمزد و رتبه های دانلود رایگان کتاب مدیریت استراتژیک فرد آر دیوید pdf مدیرعامل صدها هزار کارفرما، از جمله شرکت‌های خاص توسط نظرات شرکت، به اشتراک بگذارند. بر اساس یک گزارش، 48 درصد از جویندگان کار مورد بررسی گفتند که از Glassdoor در طول جستجوی شغل خود، از جمله بررسی قبل از درخواست استخدام در یک شرکت، استفاده کرده‌اند. در میان چیزهای دیگر، چنین شفافیتی مدیران معقول (و سایرین) را بر آن داشت تا تلاش‌های خود را مضاعف کنند تا اطمینان حاصل کنند که فرآیندهای داخلی آنها (مانند تصمیم‌های ترفیع، تخصیص حقوق و ارزیابی عملکرد) منصفانه است و فرآیندهای استخدام آنها مدنی است. به عنوان مثال، با پاسخ دادن به کاندیداهای شغلی رد شده و ایجاد محدودیت برای آنها.
استخدام یکی از آشناترین روش دانلود رایگان کتاب مدیریت استراتژیک فرد آر دیوید pdf است که رسانه های دیجیتال و اجتماعی، مدیریت را متحول کردند. به عنوان مثال، همانطور که در فصل 5 خواهیم دید، مدیران از LinkedIn برای یافتن نامزدهای شغلی غیرفعال (کسانی که فعالانه به دنبال شغل نیستند) و برای بررسی نامزدهای فعال استفاده می کنند. سایت دیگری، Gild، به مدیران اجازه می دهد تا مهندسان نرم افزار ماهر را با جستجوی وب برای کد منبع باز، و سپس ارزیابی برنامه نویسان کد تا حدی با اسکن انجمن های فناوری برای ارزیابی شهرت برنامه نویسان، بیابند.
الگوریتم های تحلیل استعداد به مدیران کمک می کند تا حفظ کارکنان را بهبود بخشند. آنها این کار را برای مثال با شناسایی عواملی (مانند تجربه، پیشرفت شغلی، بررسی عملکرد، دانلود کتاب مدیریت استراتژیک فرد آر دیوید، و حتی دانلود فعالیت در سایت‌های رسانه‌های اجتماعی) انجام می‌دهند که کارمندان با پتانسیل بالا را که احتمال ترک کار را بیشتر می‌کنند، نشان می‌دهند.
برای بهبود آموزش، ابزارهای تحلیل استعداد، اطلاعات سیستم‌های مدیریت یادگیری (مانند دوره‌های آموزشی گذرانده شده) و سیستم‌های مدیریت مشتری (مانند عملکرد فروش هر فروشنده) را ترکیب می‌کنند تا مشخص کنند کدام دوره‌های آموزشی بیشترین تأثیر را دارند و چرا.
ابزارهای جدید از نوع eHarmony به جای اینکه صرفاً مربیان و مشمولان را به طور غیررسمی مطابقت دهند، به مدیران این امکان را می دهد که آنها را بر اساس شخصیت نیز مطابقت دهند.
و با توجه به اینکه حدود 70 درصد از همه فرصت‌ها در حال حاضر به صورت آنلاین در دسترس هستند، ابزارهای تحلیلی جدید آگهی‌های شغلی آنلاین را بررسی می‌کنند و گرایش‌های استخدام را بر اساس صنعت و شغل شناسایی می‌کنند و اطلاعات حقوق و مزایا رقابتی در زمان واقعی را شناسایی می‌کنند.

مانند بسیاری از کارفرمایان، هیلتون در سراسر جهان در حال “توزیع ” است – فعالیت های بیشتری را در دستان کارمندان قرار می دهد.

.

دانلود کتاب مدیریت استراتژیک فرد آر دیوید pdf

 

بهبود عملکرد: ایجاد زمینه استراتژیک
ساختن
مدیریت استراتژیک به معنای تدوین و اجرای سیاست و شیوه های است که شایستگی و رفتارهای کارکنان را ایجاد می کند که شرکت برای دستیابی به اهداف استراتژیک خود به آن نیاز دارد.
نشان می دهد که چگونه شرکت ها این کار را انجام می دهند. قلب استراتژی همیشه ارائه تجهیزات عالی در فضای باز با خدمات برجسته و مشاوره تخصصی بوده است. همانطور که تاریخچه شرکت آن گفته است” ، به سرعت خود را به عنوان یک منبع قابل اعتماد برای تجهیزات قابل اعتماد در فضای باز و مشاوره تخصصی کتاب کرد. شرکت کوچک رشد کرد. مشتریان کیفیت و خدمات را پخش می کنند.”
برای ارائه چنین خدماتی، به افراد خاصی به عنوان کارمند نیاز دارد، افرادی که عشق به فضای باز به آنها کمک می کند تا با آگاهی و حمایت از مشتریان شرکت برخورد کنند. به تعبیر وب سایت خود، به دنبال نوع خاصی از کارمند است، کارمندی (مانند مشتریانش) که فضای بیرون را دوست دارد، و بنابراین شرکت با کارکنان خود به همان خوبی رفتار می کند که با مشتریان خود رفتار معروفی دارد.
خط‌ مشی‌ها و شیوه‌های HR دقیقاً دانلود رایگان کتاب مدیریت استراتژیک فرد آر دیوید pdf کارکنانی را جذب و توسعه می‌دهد. برای یک چیز، شرکت می داند که برای چه کسی باید استخدام کند. این شرکت به متقاضیان و کارمندانی اجتماعی، دوستانه، با تجربه، با نگرش خارج از منزل می‌خواهد. برای جذب و پرورش این نوع از شایستگی‌ها و رفتارهای کارکنان، شرکت از مصاحبه‌های متعدد برای بررسی دانلود فرد آر دیوید می‌کند که ممکن است مناسب نباشند. در سال 2015 کارفرمای «100 بهترین شرکت برای کار کردن» در بود.
برای کمک به تشویق خدمات عالی به کارکنان، همچنین یک محیط ً ً

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

دانلود رایگان کتاب مدیریت استراتژیک فرد آر دیوید pdf

دانلود کتاب مدیریت استراتژیک فرد آر دیوید

URL: https://pdf-ketab.ir/download/pdf/book/strategic-management-fred-david/

نویسنده: saman

امتیازدهی ویرایشگر:
4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *